Gå til innhold

Dere som har to tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen deres? Er den veldig travel når det ikke er så langt sprang i mellom de?

Mine søsken er veldig tette, mamma sier at det var veldig slitsomt, men de hadde mye glede av hverandre, spesielt siden de er samme kjønn.. Ser ut som om de har veldig glede av det nå som de er tidlig i 20-årene...

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en sterk mistanke om at jeg er gravid igjen. Gubben syns ikke det gjør noe, mens jeg er litt mer skeptisk. Selvfølgelig skal jeg ta en test om mensen ikke kommer! Må innrømme at jeg ikke helt er klar for en til ennå, så jeg håper mensen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg.... skal kjøpe test jeg også!

Men det er litt vanskelig for jeg har liksom ikke fått tilbake mensen, så jeg vet ikke om jeg skal gå å vente eller hva!

Jeg klare ikke bestemme meg for om jeg håper det ene eller det andre! Vil gjerne ha to tette, men kanskje ikke så tett. Lillemor er 4 mnd.

Også vet jeg ikke hvordan det er i forhold til å gå ut i permisjon igjen så fort.... er det ikke sånn at man må jobbe i 6 mnd før man går ut i ny permisjon for å få opparbeidet full permisjon....????

Skrevet

Aner ikke, men jeg får i tilfelle jobba i mellom.. Skal begynne å jobbe nå, men alikevel så er jeg usikker. Abort kommer ikke på tale, om jeg er gravid så får vi ta det som det kommer ;)

Skrevet

sykemelding funker på 6 av 10 regelen:) permisjons tida også:) har lest dette,viss de ikke har forandret noe i mellomtida....planlagte to tette,vart gravid når gukke var 10 mnd:) skal være hjemme med begge to på fulltid..da blir det ingen eksamener eller eksatra jobb,bare ungene i et år:) trur det går så fint så.) tenk hvor gøy for ungene å være så tett i alder:)

Skrevet

Hei Anonym 16:16 her....

Nei, abort blir det ikke. Så dersom jeg er gravid på nytt så får vi ta det som det kommer. Kommer nok uansett ikke til å angre, selv om det kanskje blir litt slitsom en stund.

:-)

Skrevet

mulig at det er jeg som er dum.... men hva er 6 av 10 regelen????

Skrevet

inntekten 6 av 10 mnd før fødsel:)

Skrevet

Vi tar det også som det kommer.. Gjort er gjort, og spist er spist ;)

Satser på at mensen dukker opp snart ;)

Skrevet

Har 1.5 år mellom moine, er selvsagt slitsomt men så lenge en er innstilt på det er det greit. Men jeg skal ikke lyve å si at det ikke er deilig når de sover søtt i sengene sine for kvelden.

Nå er de 3 og 1.5 år og har alltid en å leke med, slipper å stresse med å oppsøke andre med barn i helger osv. bare for at de skal få leke med andre barn, det har vi jo her hjemme i stuen vår:-)!

Lykke til, håper det går den veien du håper;)!

Skrevet

har to tette (14mnd) og er mye stress nå til å begynne med, men angrer ikke ett sekund.

har to gutter..

tror de kommer til å få mye glede av hverandre gjennom årene (minstemann er 16dager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...