Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som ikke har fått det? Jeg er 32 uker på vei nå og har ikke fått det enda. Håper bare det kommer til lillegutt kommer for vil jo så gjerne amme..... Begynner å bli litt beskymret kjenner jeg.
TuFB Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Det har ingen ting å si om du får melk i forkant eller ikke. Jeg har hatt melk lenge, og er nå i uke 39 - håper sjøl på at produksjonen setter skikkelig i gang sånn at jeg kan amme når han kommer!
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg er i uke 38 nå og har enda ikke fått noe..tror ikke du skal bekymre deg.Hadde ikke noe forrige gang heller men etter 1 dag så kom det som bare det:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Om jeg klemmer kommer det ut råmelk..slik var det sist også, er i uke 32.. Men når gullet vårt ble født å ble lagt til brystet fikk jeg plutselig melk i puppene;)
2b&spira Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jeg fikk det tidlig sist gang men nå er jeg 31uker og ikke sett antydning til råmelk enda. godt du tok opp dette spørsmålet ble litt bekymret her selv.
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 melken kommer jo ikke før enn etter babyen er født. men råmelken kommer som oftest før... jeg har hatt den lenge.. og nå i uke 37. kommer med engang jeg tar på brytsvorten omtrent... men du trenger nok ikke bekymre deg. den kommer nok når babyen kommer.. har jo enda mange uker igjen..
Frida__ Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Sist jeg var gravid kjente jeg plutselig en sånn lekkefølelse mot slutten når jeg hørte en nyfødt gråte. Ellers hadde jeg ingenting før etter to dager med min nyfødte. Bare råmelk, dette er veldig vanlig. Skal sies at jeg fikk melk i store mengder når babyen ble født. Denne gangen har jeg litt råmelk. Tror det variererveldig, men har ikke hørt noe om at det har sammeheng med at en ikke får når babyen er født. Det gjør vel de aller fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå