Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 tenkte å få litt inspirasjon om noen har funnet.. vi har lyst på hvit sprinkelseng, og et enkelt stellebord med kommode under.. noen tips til hvor, hva ol? :-)
ambumamma Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Har en seng fra baby dan(tror jeg det heter) Den er sååå fin. Har lyst på det samme stellebordet. Det har stor plate to skuffer og et lite skap. Men det koster 3500. Og det syns jeg egentlig er litt ye penger å legge i et stellebord egentlig. Har også sett på malm kommede fra ikea som stellebord
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ja, det var jo ganske dyrt. tror ikke vi kommer til å legge så mye penger i det nei. har brukt mye på vogn allerede, men takk for tipset
Guttemamma75 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi skal ha hvit seng og stellekommode fra skeidar fra room serien.. Koster tilsammen 4300 kr....... Men, det er veldig lang bestillingstid da, vi bestilte i begynnelsen av mars og får det ikke før i slutten av april.... Har termin 12.juni så det går forhåpentligvis bra!!
Guttemamma75 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Roomate het visst serien.. Her er link: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wrrph
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Ikea har billige stellekommoder og senger, sjekk Leksvik-serien og Hensvik-serien. (begge fås i hvit) Vi kommer ikke heller til å legge mye penger i dette, det går nok penger i vogn og bilsete osv.
juzza Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Skal ha Troll tei-senga fra Reflex. Og Malm kommode med 4 skuffer fra Ikea som stellekommode.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Var inne på babycare.com og fant blillig seng (troll) og kjempegrei stellekomode til ca 1300 hvis jeg husker rett.. Men jeg tror vi ender opp med seng og stellereol fra Hensvik IKEA. Badekarene på komodene vokser de så fort ifra at jeg vil prøve meg på et uavhengi badekar
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 tusen takk for mange tips, jenter skal se litt her og der.. noen som vet om ikea har bestilligstid på seng osv.. eller har de som regel alt inne? vi hadde ikke tenkt å kjøpe seng før i starten av juli siden vi flytter ganske langt siste uken i juni.. har termin 5. august
Edelweis Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 vi har sprinkel seng fra ikea. den er hvit og heter hensvik. er kjempe fin synes jeg. så har vi stellebord fra ikea også. deet heter sniglar å er helt enkelt. men meget snedig for mitt bruk. jeg ville ha kurver under i stedet for skuffer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå