Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg i mange år har betraktet som min beste

venninne.Men i løpet av graviditeten har vi snakket sammen 2 ganger

og det er fordi jeg har tatt kontakt.Og ikke EN gang har hun spurt om hvordan det går med meg...Tror ikke det kan være sjalusi eller noe,hun har fått de barna hun vil ha,er godt gift og har det bra.De andre venninne mine spør hvordan det går hele tiden,men savner hu andre.

Men synes det er litt dumt at bare jeg skal ta kontakt.

Så er spørsmålet:er jeg sur og grinete nå,eller grun til å være litt lei meg?Og hva ville dere gjort isåfall???

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jo ikke være sånn at bare den ene alltid skal ta kontakt, det må jo 2 til for at et vennskap skal fungere.. For ikke å snakke om kommunikasjonen. Hadde nok vært forferdelig skuffa selv, opplever litt av det samme nå med ei venninne, men har latt det passere og egentlig gitt faen.. Jeg orker ikke bruke energi på noe som er dødfødt. Hvis du gidder kan du jo spørre henne rett ut hvorfor det er sånn som det er. Jeg orka bare ikke ta den biten med min venninne ettersom hun er en sånn "hæ? er det noe galt? hakke merka no jeg?"- type.

Lykke til, håper det ordner seg :)

Skrevet

Tok det opp tidligere i år,å fikk til svar at det var så mye som skjedde og mye å gjøre.Får bare se hvor lang tid og om hun i det hele tatt tar

kontakt... Har lurt litt på om jeg skal mld henne når jeg har født eller om jeg bare skal la det være!!Hva ville dere gjort??

Skrevet

Har du spurt hvordan det går med henne? Er du sikker at det er din graviditet som er årsaket til denne manglende kontakt? Kanskje hun har problemer og ikke vil plage deg nå når du er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...