litamora Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 har så /&%¤# vondt i hodet, og tenker at enten er det tr som er i anmarsj - eller, det er en liten astronaut som forårsaker den. Min snille mann har gitt meg massasje flere ganger i dag, og det er godt, men hodepinen forsvinner dessverre ikke. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å ta smertestillende, tror at kroppen er flink til å "hjelpe seg selv" dersom den blir gitt de rette betingelsene. Smprøsmålet er da: hva er de beste betingelser? Noen som har erfaringer/råd? Mottas med takk
Cillepille Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Du kan prøve å drikke mere vann, det hender det funker for meg så sant det ikke er migrene i anmarsj.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 på meg hjelper det å sørge for å drikke godt med vann. og muligheten til å hvile i ikke lyst rom. sørge for ikke å stresse. det funker på de fleste hodepiner. men det hender at det ikke hjelper heller. har en sik en som jeg ikke blir kvitt i dag. og er sliten men er alene med unga og kan ikke gå og legge meg. håper jeg er gravid da. men må vente noen dager for svar. snil mann du har.
litamora Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 ja, dette med vann er nok viktig, men har drukket masse - og det hjelper ikke mot denne "typen" hodepine (om dere skjønner). Men tusen takk for svar - og ja, mannen min er snill ja:)
Cillepille Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Blir det for ille får man ta seg et par paracet, er slitsomt med sånn hormom hodepine. Min slår ofte ut i migrene når jeg har mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå