Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at jeg er gravid, tro??! Jeg hadde mensen denne uka (mandag til onsdag/torsdag), og vi bruker prevensjon (kondom)... Siden jeg fødte for 14 mnd siden har mensen vært "merkelig". Den varer i to-tre dager, vanligvis, og eggløsningene mine er pyyyton (*au*). Jeg som tidligere hadde mensen i nøyaktig tre dager og merket sjelden noe til eggløsning.

Men, nå føler jeg meg gravid! (?) Jeg har halsbrann, noe jeg kun har hatt da jeg gikk gravid med snuppa, og har verken hatt det før eller siden. Dessuten er jeg veldig mye kvalm for tida... Holder på å spy ca annenhver dag eller noe. Uff, jeg KAN ikke være gravid, BØR ikke være gravid! Skjønner jo at det eneste fornuftige svaret dere kan komme med er at jeg skal ta en test, men måtte liksom få det ut. Vi er på ingen måte klare for nestemann ennå. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som tidligere hadde mensen i FEM dager, mente jeg...

Skrevet

Velkommen i klubben :)

Vi har ei datter som nå er 13 mnd, og jeg er 18 uker på vei med en ny baby! Absolutt ikke planlagt, men har begynt å gledet oss veldig nå. Før nå har vi vært veldig redde, tenk å ha to så tette! Thea Emilie blir 1 og halvt år når babyen kommer, og er tett nok for vår del. Hadde iallfall tenkt å ha 2-3 år mellom dem :)

Men slik er nå situasjonen den dag idag, I september blir vi foreldre på nytt, om vi er klare eller ei. Derfor bestemte vi oss heller for å tenke kun positivt, og ta dagene som de kommer!

Og det anbefaler jeg dere også å gjøre om du igjen er gravid, slutt med en gang å tenke negativt, for det fører ingen veier!! Fører bare negativitet med seg det. Og husk at du absolutt ikke er alene med dette, det er veldig mange som blir raskt gravide igjen!!

Jeg kjenner ei som ble gravid igjen bare 4 mnd etter første fødselen, med tvillinger!!! Og to mnd før hun skulle føde, forlot mannen hennes henne for ei anna dame, hun fikk det tungt hun.

Nei, er du gravid så tenk positivt!! Tenk deg det tette båndet ungene dine vil få senere, og tenk deg den gleden med å få enda en baby i armene dine. Jeg har iallfall begynt å glede meg veeeldig nå, tok bare sin tid :)

Ta en test, og ikke fortvil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...