Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Fin mage du har:) får ikke til å legge ut bilder jeg...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 får du opp to bokser du kan legge laste opp bilder på? en til private bilder og en til offentlige bilder?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 For en nyyyydelig mage du har :-)))) Gleder meg vilt til jeg også får ;-)
nussie Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Oi ja magen din har vokst veldig:)Jeg har termin 12 august og har omtrent halv parten av din tenker jeg(og jeg er andregangs fødene) Jeg har jente fra før og venter jente igjen,så magnene er vel uansett litt forskjellige da siden du får en liten gutt.. Lykke til,gøy å se:))
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jeg skal lete litt å se om jeg finner gøy å høre hva folk synes
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 endelig fant jeg det vettu, haha, jeg har klart å overse den tydelige linken så lenge nå.. nå har jeg fått lagt ut litt bilder også
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 fant bare bilde av vogna di jeg?
Lykkeliten123 Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Malle & Lillemor- du må sikkert endre profilen din slik at vi får tilgang til å se ;o) Grysom- så flott du er!! Jeg har oppdatert bildene mine også idag.... Er litt mer enn en uke imellom disse og sist, men ser ikke store forskjellen syntes jeg... Merker mer at skuldrene og leggene har blitt større enn magen faktisk =( Av alle ting....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2008 Lykkeliten123 tusn takk:) jeg syns du har skikkelig fin mage:) å så slank å fin du har holdt deg:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Nydelig mage grysom! :-) Var inne å kikka litt på hjemmesiden din, kjempefin side. Å rørende historie om deres lange vei til denne graviditeten, gratulerer så mye med at det endelig klaffet!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 tusn takk <3 ja jeg tenkte at jeg måtte ha med historien vår sånn at den kanskje kan inspirere andre som har mistet håpet:) nå går vi å gleder oss veldig til lillegutt kommer:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Jeg og la inn et nytt bilde her om dagen. Litt annerledes enn de andre, men.... Men så meg i speilet i stad og synes at magen har vokst bare på et par dager, min mann var veldig enig i det :-) Vokser veldig i rykk og napp tydligvis :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2008 så fin mage du har:) stilig det siste bildet du la inn:) det som er sånn tåkete:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Takk skal du ha, var litt i tvil om jeg turte å legge det inn her, men... Synes det er morro å leke seg litt med bildene så ble egentlig ganske fornøyd med det! Du også har en veldig fin mage synes jeg :-)
Madde/sommergutt:) Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Mange fine mager her inne... morro at folk legger ut bildene sine:) Er litt spennende å se hvordan maven vokser gjennom tiden, og hvor forskjellige og like man kan være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå