Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har slitt med ei hoste siden påska, men den vil ikke slippe taket. Det er verst når jeg snakker, er i aktivitet eller skal sove! Blir snart gal! Kan jo ikke ta noen hostesafter heller... Noen som har gode råd?
*H* Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 gå til legen og hør:) og si hva du fikk i svar. sliter med det samme. masse slim her da. sistgang jeg var forkjølet i svangerskapet (er i uke 39nå), så spyttet jeg ut alt slimet i et glass da jeg sov, så det ikke skulle legge seg i halsen igjen. det funka faktisk litt. ellers tok jeg litt hostesaft jeg da.. hehe. bittelitt;)
*Super*Mamman* Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hei. Det er mange typer hostesaft du kan ta selv om du er gravid. Ta deg en tur på apoteket og rådfør deg med dem:) God bedring:)
Barnimagen2008 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hosta i 6 uker du tak ikke ta noe, men det går bort etterhvert av seg selv føler med deg
Bobine Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hei. Vil råde deg til å måle ferritin/jernlager. Hosten min roet seg ganske med en gang ferritinen min kom over den nedre referanseverdien. Jeg hosta til jeg spøy i ukesvis, det var en lettelse å slippe det. Sammenhengen mellom jernmangel og hoste er ikke skikkelig vitenskapelig dokumentert, men jeg kan merke på hosten min med en gang jernlageret mitt er for lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå