Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 har det kanskje annenhver dag, og typen tror jeg er utro, sidne jeg ikke har mere sexlysst enn det. er det veldig unormalt å miste lyssten ii graviditeten? hvor ofte har dere sex?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sex? Hva er det? Et fjernt minne... Hilsen en i uke 38
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Er innlegget ditt seriøst? Det høres jo helt merkelig ut å være i tredje timester, og bli beskyldt for utroskap pga en samleiefrekvens på "kun" annenhver dag! Mannen din må være utrolig umoden, eller så er dette en spøk. Selvsagt er det vanlig å ha varierende sexlyst under svangerskapet, og vanligst er det nok at hyppigheten og lysten avtar noe sent i svangerskapet, ikke minst er det svært sjelden er at høygravide kvinner er på jakt etter sidesprang.... himmel og hav.... Jeg tror de fleste vordende fedre ville være fornøyd med samleie 3-4 ganger i uken.
undome Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 sier bare se lengre ned på forumet her... så får du nok vite en del:P hvilken unnskylding har du for å nekte mannen din sex, er en morsom tråd hvor mange har ramset opp hvor ofte de har det...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 ja, sorry, la det ut på feil forum. mente å skrive det i 2. trim. er i 22 uke. han har alltid vært oversjalu og spør om absolutt ALLE guttene på facebook og hvorfor jeg ahr de osv. alltid vært sjalu selvom jeg aldri har flørtet med en annen mens jeg er med han. også sjekket han opp et nr jeg hadde ringt til, og det var visst registrert på en mann. han klikka noe jævlig, og vekket meg på den måten: HVEM ER JAN ERIK?!?!?! er det elskeren din? Også viste det seg at dette nr var til tlf svareren min. da han ringte nr var det tlf svarer og farmor hadde lagt igjen beskjed. han er altfor sjalu. blir så deprimert av at han ikke kan stole på meg! huff. sorry at jeg la det inn her, var en glipp, men tusen takk for svar:) da er det ikke meg det er noe galt med. godt å høre!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 og jeg er ikke utro, aldri vært det, selv ikke mot xene mine som var drittsekker. har bare ikke like stor sexlyst nå for tiden. dessuten gjør puppene så vondt og leppene også, men han blir bare irritert når han ikke får ta på de så mye som før, pog tror jeg er utro og bare finner opp at jeg har vondt i de. litt deprimert for hele situasjonen nå. men var deilig å få det ut her:) og jeg finner ikke opp. hadde ikke tjent noe på å lyve om dte her. var bare deilig å være helt ærlig og få ut all frustrasjonen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg har lyst til å gi deg et lite velmenende råd, særlig siden du er gravid og skal ha ansvar for et lite menneske fremover; Den mannen høres ut som en du ikke burde dele livet ditt med. Jeg håper du kan snakke med en god venninne eller foreldrene dine, og få hjelp til å komme deg vekk. Hvis han er så sjalu, og anklagende nå når du bærer hans barn, kan man jo bare forestille seg hvordan han er når du ikke er svanger. Jeg ønsker deg det beste fremover.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 høredt ut som eksen min...sjalu typer er skummle saker...prøv å jobbe med det...eg er ganske syk og dårlig,så her blir det ikke ofte sex..vi har det svært travelt for tida også...blir av og til 14 dager mellom hver gang:( prøver å gjøre det en gang i uka:) men har så vondt og er så sliten....har en fantastisk mann som forstår,håper det kommer seg når vi får betre tid og mere overskudd:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Sex? En stund siden det ja:p MEN, det er vel heller mannen som synes det er litt ekkelt når babyen er der inne.. Hehe, greit for meg, har verkende bekken og rygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå