Gå til innhold

Trening og vektøkning...=(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for snart 10 mnd siden, gikk raskt ned de 11 kg jeg la på meg i svangerskapet, samt et par kg til. Begynte å trene igjen for 3 1/2 mnd siden. Gikk på vekta i dag og da har jeg jammen meg gått opp 3 kg. Vet at muskler veier mer enn fett. Men er alikevel så kjipt å gå opp i vekt da. Men er det normalt å gå opp flere kg, så raskt etter treningsstart.

Flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske normal vektøkning vil jeg si, men om du vet at du har skeiet ut med mat og kosthold ville jeg kanskje tatt meg i nakken.....? Hvis kostholdet er riktig, og du VET dette, så anbefaler jeg deg å heller måle deg enn å gå på vekta. Ved styrketrening vil du gå litt opp i vekt, men stramme opp kroppen og minske målene dine.

 

Mål overarm, livvidde, mage (i navlehøyde), hofter og lår. Se etter endringer.

Skrevet

Er ganske vanlig å faktisk gå opp når man trener.

 

For øvrig gjør det vel lite om vekten viser noen ekstra kilo, hvis du føler deg bedre?

Skrevet

Da skal jeg finne frem målbåndet og ta noen mål=). Tusen takk for svar.

Har nok spist omtrent som før, kanksje litt ekstra godteri i påsken =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...