junigutt 78=) Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Fødte for snart 10 mnd siden, gikk raskt ned de 11 kg jeg la på meg i svangerskapet, samt et par kg til. Begynte å trene igjen for 3 1/2 mnd siden. Gikk på vekta i dag og da har jeg jammen meg gått opp 3 kg. Vet at muskler veier mer enn fett. Men er alikevel så kjipt å gå opp i vekt da. Men er det normalt å gå opp flere kg, så raskt etter treningsstart. Flere som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Ganske normal vektøkning vil jeg si, men om du vet at du har skeiet ut med mat og kosthold ville jeg kanskje tatt meg i nakken.....? Hvis kostholdet er riktig, og du VET dette, så anbefaler jeg deg å heller måle deg enn å gå på vekta. Ved styrketrening vil du gå litt opp i vekt, men stramme opp kroppen og minske målene dine. Mål overarm, livvidde, mage (i navlehøyde), hofter og lår. Se etter endringer.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Er ganske vanlig å faktisk gå opp når man trener. For øvrig gjør det vel lite om vekten viser noen ekstra kilo, hvis du føler deg bedre?
junigutt 78=) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Da skal jeg finne frem målbåndet og ta noen mål=). Tusen takk for svar. Har nok spist omtrent som før, kanksje litt ekstra godteri i påsken =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå