Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Er det noen her som selger produkter dere lager via blogg el? Hvordan er lovgivningen? Kan man bare selge i vei, eller må det føres på selvangivelse ol? Er vel et "tak" på hvor mye man kan selge for, før det må oppgies og beskattes? Hvor kan jeg finne ut av dette, eller noen som kan fortelle litt?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 åh.. dette har jeg lurt fælt på å.... noen aom vet????
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Det er vel sånn at du kan tjene 1000kr av 30 personer uten at det trenger å skattes av, og trenger derfor ikke føres på selvangivelse. MEN, jeg skal ikke si det helt 100%, da er det bedre å ringe ligningskontoret å spørre.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Det er lov aa tjene litt inntekt paa hobbier, som feks strikking, baerplukking etc..Normalt 4000 i aaret, men det er litt avhengig av hva man driver med.>Om det kan sees paa som en "bedrift" eller en ren hobby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå