Gå til innhold

noen som selger via blogg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som selger produkter dere lager via blogg el? Hvordan er lovgivningen? Kan man bare selge i vei, eller må det føres på selvangivelse ol? Er vel et "tak" på hvor mye man kan selge for, før det må oppgies og beskattes? Hvor kan jeg finne ut av dette, eller noen som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh.. dette har jeg lurt fælt på å....

 

noen aom vet????

Skrevet

Det er vel sånn at du kan tjene 1000kr av 30 personer uten at det trenger å skattes av, og trenger derfor ikke føres på selvangivelse.

 

MEN, jeg skal ikke si det helt 100%, da er det bedre å ringe ligningskontoret å spørre.

  • 3 uker senere...
Skrevet

dytt

 

Skrevet

Det er lov aa tjene litt inntekt paa hobbier, som feks strikking, baerplukking etc..Normalt 4000 i aaret, men det er litt avhengig av hva man driver med.>Om det kan sees paa som en "bedrift" eller en ren hobby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...