Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 er det noen som har opplevd blødninger i uke 13? legen sa at det ikke var noe svar på hvorfor jeg fikk det, har vært på ultralyd og alt så fint ut me babyn, men kommer fortsatt litt rødbrunt i truseinnlegget, er nå 6 dager siden blødningen.blir litt engstelig...
miobell Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Forstår du blir engstelig.. det er lett å bli det når man leser om alt som KAN skje under svangerskapet.. kjenner meg igjen der.. Var du på ul etter blødningen? Beklager dumt spm, men var det innvendig eller utvendig ul? Hadde selv en blødning i uke 15. Som rødbrun utflod. Ble også bekymret og fikk ta en ul. innvendig. de sjekket hvordan livmoren så ut, om de så en blødning eller rester av blod. Hvor morkaken lå og hvordan det var med barnet. alt var ok også med meg. alt er nok helt ok med deg og har du tatt en ul etter første blødning ville jeg prøvd å slappe helt av.. fortsetter det en tid framover ville jeg kontaktet fastlegen igjen. ikke pga det kan vært noe farlig, men for å bli beroliget. ikke godt å gå rundt å være engstelig... Slapp av og prøv å kose deg.. jeg fikk meg en liten sykemelding etter blødningen. ikke pga blødningen i seg selv, men pga mye stress rundt meg på jobben den perioden.. En ting til. Sex kan føre til blødning under svangerskap uten at der er noen fare. vi har så skjøre blodkar i skjeden nå så det skal ikke mye til for at det brister noe der inne.. kan komme utenom sex også det, men er jo noe å tanke på om det kan være grunn til blødningen? *Stor klem til deg* Dette går så bra!!! :-)
*septemberbaby 09*:)) Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 jeg ble lagt inn på sykehuset den natten blødningene kom, å fikk innvendig ultralyd dagen etterpå. der så det ut som at blødningen var under selve fostersekken. skal tilbake på kontroll om litt over en uke, er glad for god oppfølging:) en blir bestandig urolig når det oppstår blødninger, hadde en blødning i uke 7 også, og da visste det seg også at blødningen var utenom fosteret. jeg har fått sykmelding, pga disse blødningene og også for hyperemesis og høyt blodtrykk, så her er det bare og slappe av:) *stor klem tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå