Alhansi Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har vært utrolig dårlig dette svangerkskapet, aldri vært så dårlig i noen av de andre svangerskapene min. Dette blir mitt 4.barn. Jeg er i morgen inni i min 23.uke og hadde vel trodd at ting vdr kvalmen skulle bli bedre. Det så så lyst ut i et par uker her, men nå kom den sannelig tilbake igjen. Og jeg blir så fortvilet! I nesten 20 uker gikk jeg og var konstant uvel og kvalm og så mer av toalettskålen enn jeg noensinne før hadde gjort.Man får ikke gjort noen som helst når man er så dårlig. Jeg har vært kvalm i tidligere svangerskap, man da har det liksom blitt bedre etter man fikk kastet opp. Denne gangen er det som å være konstant fyllesyk. I januar ble det et sykehusopphold pga kvalmen også. Man leser jo at til vanlig skal jo denne greia gi seg ved omkring uke 12, det er jo 10 uker siden nå! Jeg har brukt Phernagan og Afripan(aner ikke helt hvordan det skrives her jeg sitter) og kvalmebånd. Tablettene blir jeg forferdelig sløvere av og ender opp med å sove og sove. Har fått bekkenløsning for fullt også, men den er faktisk å foretrekke fremfor kvalmen. Det er veldig vondt ja, men kvalmen er verre. Beklager at jeg syter. Jeg vil gjerne at dette skal gå bra denne gangen, og føler at jeg er utakknemmelig for at jeg klager over det med kvalmen. Skal det ikke gi seg snart, denne kvalmen? Ha en fin dag!
juli-prins:) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Du er overhode ikke utakknemlig, denne svangerskaps kvalmen tar knekken på meg også, er i uke 25 har hatt det hele svangerskapet( av og på da selvfølgelig, men ikke store mellomrom maks noen dager). Jeg ville gått igjennom det tusen ganger til bare for å få den lille skatten min, men det er jo ingenting å legge sjul på at det er fryktelig å gå å føle seg "syk" hele tiden. Forstår "klageinnlegge" ditt mega godt:)
juli-prins:) Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 det er utrolig varierende når det gir seg, noen går faktisk hele svangerskapet, men det skal jo selvfølgelig ikke du og jeg gjøre,hi,hi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå