Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Trenger litt råd. Er første gangs gravid, og 9+4 idag. Var på tidlig UL i uke 6, og da så vi et hjerte som slo. I går morges hadde jeg menslign. smerter i et par timer, gikk på do og da rant det klart rødt blod. Ikke sånn mye, men nok til at jeg ble bekymret. Kom ikke noe mer ut på dagen, men på kvelden kom det litt brunlig blod igjen da jeg gikk på do. Samme i dag morges. Hva tror dere? Blir jo litt redd for at dette kan være et forvarsel til abort. Samtidig sier min mor at det er ganske vanlig å blø litt under svangerskapet. Selv hadde hun "mensen" ca 2 mnd ut i svangerskapet. Ellers har jeg samme symptomer som før, veldig kvalm og uggen. Skal oppsøke lege imorgen.. Noen med erfaringer å dele med meg?
Petramora Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hei! Sammer erfaring som deg, men ingen oppløftende ord, for jeg står også midt oppi det. Skal på ul i morgen, er kjempenervøs.... Svarte her for å dytte tråden oppover. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg/oss!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ja, er kjedelig å vente. Skal dra på UL i morgen, slik at jeg får svar m en gang. Lykke til t deg også!!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Tenkte jeg måtte dele med dere som er eller kommer i min situasjon. Var hos gyn i dag og tok innvendig UL. Da så vi lillebayben. Var helt FANTASTISK. Den plaska m armene. Gynekologen sa at alt så helt naturlig ut. Babyen lagde spontane bevegelser, størrelsen var normal, den hadde nok plass, og hjertet slo som normalt:) Veien opp til livmoren var også helt lukket. Så uvisst hvorfor jeg har blødd, men hadde ingenting med abort å gjøre. Han sa at det var vanlig å blø i de første månedene av svangerskapet. Men at man likevel må få sjekket det ut. Så nå er jeg GLAD:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå