Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen fra Oslo BIM 2007-gjengen som vil bli med? Mia og jeg hadde tenkt å invitere til leketreff hos oss, men nå som vi har prøvd lekeland så håper vi at flere vil treffe oss der den dagen i stedet. Mye bedre plass for barna :-) Vi kan dra på den vi prøvde, eller et nytt sted. Vi er åpne for forslag!
Endelig ny spire i magen Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vi vil, vi vil!!!! datoene er notert. Syns det så veldig fint ut der dere var... så jeg går for det!!!!! Det kiler imagen vår allerede! Håper det ermange som kan..hadde vært moro å se mange av sjarmtrollene igjen.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi blir gjerne med om ikke det blir stor oppstandelse fra StoreM.. Men hun kan jo i værste fall være med! ;o)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi blir mer enn gjerne med igjen :-) Synes lekelandet på Haugenstua var helt supert. Ikke så mye folk, og masse parkeringsplasser rett utenfor :-) Her kan dere lese litt og se hvor det ligger :-) http://www.juniorlekeland.no/apningstider.htm
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Hei. Er ikke sikker enda på om vi kan den datoen. Men hvis vi får det til så kanskje vi kan bli med en liten tur. Hvilket tidspunkt har dere tenkt?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 Vi snakket vel om å møtes fra 11:00, stemmer det Samsyn? Det kom en del folk i det vi dro, så det kan være greit å være litt tidlig ute. Så moro om mange blir med, lenge siden vi har hatt leketreff :-) Gøy for både mammaer og småttiser det!
Bellen^2 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Kl 11 passer flott! Ja, det er nok lurt å være litt tidlig ute, og vi er jo oppe uansett:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Ja tidlig er bra. Håper vi skal få det til.
Tussi og Maja Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Hmmm, vi kan desverre ikke. Men et godt initiativ som vi helt sikkert blir med på neste gang;-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Da sitter vi på flyet til San Fransisco men vi er gjerne med når vi kommer tilbake .
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2008 Mia og jeg kan ikke likevel, jeg må reise til Stavanger med jobben og Mia skal være hos tante. Håper dere vil leke flere ganger da! Dere får kose dere og legge ut masse bilder :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Kan vi få være med, selv om vi ikke kjenner dere fra før?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 det er bare å komme det :-) Alltid plass til noen til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå