Gå til innhold

Lekeland 26. april


Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Oslo BIM 2007-gjengen som vil bli med? Mia og jeg hadde tenkt å invitere til leketreff hos oss, men nå som vi har prøvd lekeland så håper vi at flere vil treffe oss der den dagen i stedet. Mye bedre plass for barna :-)

 

Vi kan dra på den vi prøvde, eller et nytt sted. Vi er åpne for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil, vi vil!!!! datoene er notert. Syns det så veldig fint ut der dere var... så jeg går for det!!!!!

 

Det kiler imagen vår allerede!

Håper det ermange som kan..hadde vært moro å se mange av sjarmtrollene igjen.

 

Skrevet

Vi blir gjerne med om ikke det blir stor oppstandelse fra StoreM.. Men hun kan jo i værste fall være med! ;o)

Skrevet

Vi blir mer enn gjerne med igjen :-) Synes lekelandet på Haugenstua var helt supert. Ikke så mye folk, og masse parkeringsplasser rett utenfor :-)

 

Her kan dere lese litt og se hvor det ligger :-)

 

http://www.juniorlekeland.no/apningstider.htm

 

Skrevet

Hei.

 

Er ikke sikker enda på om vi kan den datoen. Men hvis vi får det til så kanskje vi kan bli med en liten tur. Hvilket tidspunkt har dere tenkt?

Skrevet

Vi er definitivt med! Når hadde dere tenkt?

Skrevet

Vi snakket vel om å møtes fra 11:00, stemmer det Samsyn?

Det kom en del folk i det vi dro, så det kan være greit å være litt tidlig ute. Så moro om mange blir med, lenge siden vi har hatt leketreff :-) Gøy for både mammaer og småttiser det!

Skrevet

Kl 11 passer flott! Ja, det er nok lurt å være litt tidlig ute, og vi er jo oppe uansett:)

Skrevet

Ja tidlig er bra. Håper vi skal få det til.

Skrevet

Hmmm, vi kan desverre ikke. Men et godt initiativ som vi helt sikkert blir med på neste gang;-)

Skrevet

Da sitter vi på flyet til San Fransisco :) men vi er gjerne med når vi kommer tilbake .

 

Skrevet

Mia og jeg kan ikke likevel, jeg må reise til Stavanger med jobben og Mia skal være hos tante. Håper dere vil leke flere ganger da!

Dere får kose dere og legge ut masse bilder :-)

Skrevet

Kan vi få være med, selv om vi ikke kjenner dere fra før?

 

Skrevet

det er bare å komme det :-) Alltid plass til noen til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...