Ksenia & Anjem Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Gutten min er 3 mnd nå, og han fullammes fortsatt. Idet siste har han våknet opptil 4 ganger per natt for å ammes. Men jeg glemmer å titte på klokken så jeg ammer han masse om natta, mer enn jeg trenger tror jeg..Vil ikke at han skal venne seg til masse melk om natten. Han får nå mat hver tredje time og vil gjerne holde det slik om natten også. Det er så enkelt når jeg hører et pip fra sengen hans så tar jeg han bare opp og legger han ved siden av meg så sovner vi begge to. Han med puppen i munnen. Hvordan klarer dere andre å holde dere våkne?
愛 siusiu 龍 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg gjorde som deg.. tok hennne opp i senga for amming så sovnet vi sammen. jeg klarte ikke å holde meg våken...hehe hvis du absolutt ikke vil sovne bør du sitte å amme,
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Er normalt med sånne netter i perioder, er trolig øking som gjør det....husker det var sånn et par uker i 3 mnd aldren også.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Har aldri hatt det problemet. Får rett og slett ikke sove selv om klokken er 3 og mini og jeg ligger i sengen å ammer. Nå er hun 4,5 mnd og jeg har aldri sovnet.. Men når de er så små må du nesten mate når de vil ha.. Kan ikke nekte de mat på natta når de er så¨små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå