Gå til innhold

Jeg smugspiser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet meg inni en skikkelig ond sirkel det jeg smugspiser. Trykker i meg sjokolade og snop 3 ganger om dagen ca. Flere som gjør det ? Føler meg helt teit !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samme her.. er ikke gravid (enda), men plages med trøstespising/overspising/smugspising. :P Ikke bra! det værste er jo at det ikke er godt engang! :/

Skrevet

Men hvorfor smugspiser du?? Hvorfor ikke kose seg med det??

Skrevet

Jeg vil ikke dele ;-) Hehe , neida. Jeg vil ikke at mannen skal se meg trykke i meg alt mulig. Er ikke fet, men blir jeg det så vil jeg at han skal tro at det bare er sv.skapet og ikke noe annet. Men jo mer jeg føler at jeg må "gjemme" meg, jo mer blir jeg tiltrukket av snopet. Det man ikke alltid kan få, vil man ha- nuh !

Skrevet

Ikke skam deg over hvem du er og hva du spiser. Jeg har en mor som påpeker når jeg spiser mye. Det gjorde at jeg smugspiste i årevis og at jeg ble veldig hengt opp i mat. Men en dag var det slutt. Alt jeg gjør, alt jeg mener er det det ok at jeg gjør og sier foran familie og venner. Jeg kan ikke, ikke være meg selv i årevis. På et tidspunk kunne jeg se meg selv i speglen å si. Du ble den du ville bli. Det er ingen grunn for snik og bedrag lenger. Du er du og du duger. Hi hi. Lykke til, kvinn deg opp. Fortell mannen din hvordan du har det inni deg og slutt en gang for alle med smugspisingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...