Gå til innhold

Redd han skal bli ensom om det kommer flere barn nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere som har barn med flere år i mellom?

Er den eldste litt "utenfor" ?

Jeg håper vi kan få flere barn og har lyst på to ganske tette. Da blir eldste 5-6 år eldre enn de evt. andre.

Har ikke lyst han skal føle seg utefor og alene. Evt. neste barn vil jo ha selskap i hverandre.

Er jeg helt på jordet som tenke sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg flere ensomme barn... Som har 5 år i mellom...

Kan ikke tenke slik synes jeg,ikke alltid d klaffer med tette heller... Og ungene skal jo ha venner ellers og ikke bare søsken...

Skrevet

eldstemann her er fem år eldre enn neste og 7 år eldre enn siste.

her er det ikke noe problem, vi gjør ting sammen som en familie..

noen ting gjør vi hver for oss...

alle tre leker godt med hverandre, og han føler seg ikke utenfor..

det eneste som kan være et problem, er at det er lett å glemme at han også trenger hjelp og oppmerksomhet i en travel hverdag der de andre trenger assistanse for å komme gjennom dagen.

han er jo så stor nå at han som regel fikser seg selv...

Skrevet

Vanskelig å si... Men den andre veien er jo veldig vanlig da. Vi er 3 søstre med 2 år mellom og så 7 år til nestemann. Vi er kjempevenninner alle tre. Tror vel i grunnen ikke minsta har følt seg ensom, med unntak av at ho nå er den eneste som bor igjen hjemme hos mamma og pappa da...

Skrevet

Merker det ikke her i hvertfall, han koser seg sammen med små søstrene sine ( 7år eldre enn nr 2)....og har jo plenty venner selv...men han sier at det er dumt at han ikke har en jevngammel lille eller storeror, men det er jo ikke mulig å få gjort noe med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...