Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hva synes dere? Har kommet over et godt tilbud og vi har ikke så god råd. Tenker derfor at det er greit å kjøpe litt og litt. Men er uke 17 for tidlig? Skal ikke i ul før uke 19 og tenker selvfølgelig på hva hvis vi oppdager noe forferdelig der...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg bestilte vogn etter at jeg hadde vært på ul i uke 19. Hvis du føler det er greit å kjøpe nå,er det noe du må føle på.Vanskelig for meg å gi råd der,men følte selv at jeg måtte ha ordinær ul,før jeg ville gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg ville ha ventet til ul er over. Har tatt fostervannsprøve for 2 uker siden, som var ok, men i morgen skal vi på ul, så jeg har ventet med å kjøpe noe som helst, jeg.....før jeg ser om lillepia er ok. Like greit å vente hvis man kan.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Kjøpte vogn rett før ul. Kom til at om noe skulle gå galt så var det faktisk det minste problemet av alt å sitte med en vogn i etterkant... Kjøp du og kos deg med babyen i magen:-)))
MrsL1 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg kjøpte vogna alt for tidlig! vaqr i ca uke 9... Men føltes rett, og etter UL nå angrer jeg ikke:p Vi tenkte sån at OM det skulle være noe galt, kom vi nok til å trenge den før eller senere;) Vi og kom over et godt tillbud, og ville spre utgiftene mest mulig...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 var vel 16-7 uker da vi kjøpte vogna vi også
Mamma til lille M&L Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg har bestilt vogn+++ og er bare i uke 13 slå til!
sonnenschein Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Er uke 17 og bestilte vogn i går:) Man kan jo ikke gå rundt og tenke at det kanskje skulle skje noe fælt!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg syns ikke du skal vente, jeg.. Er det en fin vogn, og dere har råd til den, så slå til.. At man bør vente til etter ul, hvorfor det? Hadde du vært under 12 uker på vei, hadde det vært litt tidlig. Veldig få som mister barnet etter uke 12. Noen skjer det jo med dessverre, men det kan like godt da skje i uke 30 osv.. Man kan jo ikke vente med å handle, sånn tilfelle... Og om UL viser at barnet ikke er helt frisk, så skal det vel fortatt ha vogn? Har du lyst på den, så kjøp den, er mitt råd..
ambumamma Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 vogna mi er kjøpt for to år siden, og da var jeg ikke gravid en gang. Kom over et så sinnsykt bra tilbud at jeg bare måtte. Angrer ikke på det nå. Dersom noe skulle skje får du jo bytta vogna. Og unge skal du vel ha uansett:-) Helt enig med deg at det er bedre å spre utgiftene og kjøpe hvis man kommer over et bra tilbud. Kjøp den du og bruk de resterende pengene på andre ting babyen må ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå