Gå til innhold

Nå har jeg fått lagt ut magebilder.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å gjette hvor langt jeg er på vei?:)

Noen mener at maven min er veldig stor, og andre mener at den ikke er det, så greit å høre hva flere her inne mener.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Magen din er litt mindre enn min sin, og alle sier jeg har blitt så stor. Jeg er i uke 26, og tror du er kommet noen uker kortere enn meg. Kanskje 24?

Skrevet

gjetter 27 uker...men det er bare ett tipp ;-)

Er du førstrgangs?

Mye større enn meg da.. jeg er førstegangs og er 17 uker på vei.. har ikke akkurat sånn fin gravidmage ennå.. men våknet med kul opp til navlen i dag :-) herlig!!!

spennende å se hvor nært jeg er riktig svar ;)

Skrevet

kom kulen over natta lixom ? er 19 uker å ikke mage i d heeeletatt ... kanksje liiiitn kul , men er lang i kroppen så den ligger vell i lengda..

Skrevet

ja, føler min kul bare kom over natten.. hehe.. var litt mer oppblåst i magen i går kveld, så oppdaget det iallefall ikke da.. idag tidlig var ikke magen mulig dra inn og min kjære komenterte det også.. ser ut som om jeg har svelgt en halv fotball, så det går an at den "kommer over natta" ;-) men er jo så individuelt d der sies det så..

Skrevet

rundt uke 20-25?

Skrevet

Takker for svar:)

Er 27+2 på di to siste bildene, så var jo noen her som var veldig nært:) Føler at maven vokser så mye for tiden.. :) nesten så man ser forskjell fra dag til dag..

Skrevet

hurra!! Da tippet jeg rett ;-)

Du har fått en veldig fin gravid mage :-) Gleeeder meg så til å se slik ut :-)

Skrevet

Takk for det... koselig å høre:) Din mage kommer nok den også.. tok litt tid før min kom.. Plutselig så bare var den der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...