Gå til innhold

Ett idiotisk dilemma.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ett idiotisk dilemma.Vi har lyst på ett barn til, men pga en sterk fødsels angst så tørr jeg ikke bli gravid.Sist gang fikk jeg innvilga ks pga en tøff fødsel.Men ks enda med blodforgiftning og jeg ble veldig syk.

Skal snakke med gynekolog,vi har så lyst på ett barn til,men jeg aner ikke hvordan jeg skal klare det psykisk.Har slitt med kvalme de andre gangene, men verst er redselen for å føde..

På en måte ønsker jeg at jeg hadde blitt gravid uplanlagt, men før hver mens er jeg livredd for å være gravid,for da må jeg kanskje føde....Veit ikke om jeg hadde fått ks igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må nesten bare snakke med en profesjonell om dette...det kan hjelpe deg kjempe mye.

Skrevet

du kan snakke med gynekologen din om din angst for fødsel og at du vil ha innvilget ks.du har hatt tøff fødsel osv og vil ikke greie det å føde vaginalt.de kan ikke tvinge deg til å føde vaginalt hvis du sliter etter din tøffe fødsel.jeg hadde sjansen på ks men jeg ønsket å føde normalt hvis jeg fikk grundig sjekket under hele fødselen.hadde selv hard og tøff fødsel på første så de forstår deg hvis du sier sannheten.lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg har jo blitt redd for ks også siden jeg ble så syk.Da jeg ble utskrivd fra sykehuset.Slengte en jordmor etter meg.Ja, der kan du se,ikke bare bare å ta ks heller.Nå var det altså like før du kunne dødd..

det er så dumt å gå å lengte etter en baby til, men likevel være redd for å bli gravid.

Skrevet

Kan noen legge dette på skravlen?

Skrevet

Det er nå på skravle.

Skrevet

Da skal du kontakte jordmor å gå til samtaler før du blir gravid, de fleste sykehus har noen jordmødre/leger som tar seg av slikt. snakk med vanlig legen din å få h*n til å hjelpe deg videre i systemet

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...