Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vi skal ha bakt torsk med masse grønnsaker til;)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 vi skal ha viltgryte med hjortekjøtt, potetmos og brokkoli:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 I dag blir det fersk hjemmelaget grønnsakssuppe :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Holder meg til grønnsaks suppa mi jeg :-P Har laga rundstk som vi skal ha til da..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 OPPSKRIFT PÅ BIFF ALA Gry:) kutt opp : ¤hvitløk ¤løk ¤ sopp ¤paprika ¤ eple ta frem biffen fra kjøleskapet og stek dem på høy varme slik at di blir brun på hver side. skal IKKE gjennomstekes! stek grønnsakene på høy varme med en god klatt smør og krydre etter egen smak. ha i litt kjøttkraft/flytende buljong. legg biffen oppå grønnsakene å legg på lokk, la dette putre på svak varme i 30 minutter. ta biffen opp av gryta å la den hvile. grønnsakene skal bli til saus . ta grønnsakene å putt dem i en mixer med en go klatt smør kjør på høy hastighet slik at sausen kremes. kan serveres med pasta, potet, og ris. legg biffen på fat å hell sausen over. jeg lover deg et nydelig og mørt måltid:)
Tante Gustava Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vi skal ha laksekarbonader med råstekte poteter og salat, nam... Gleder meg!
Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 noen som vet om ingredienser til en goooood salat? fikk så lysst på salat i dag, men så dårlig fantasi;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 isberg salat banan paprika mais tomat rukola agurk ha litt olje og balsamico over å litt pepper:) det er kjempe godt:)
berta Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 I dag hadde vi marinert indre filet av svin. Tilbehør til dette var peppersaus, ris og grønnsaker. Nam ! I morgen skal vi ha brennsnut, kokt på svineknoke. Skal tilsette poteter, gulerot, purre, kålerabi og noen pølse biter. Serveres med flattbrød med godt smør :-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Her blir det fiskegrateng med poteter og grønnsaker:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 isbergsalat agurk tomat mais ost i terninger kokt pasta stekt kyllingfilet dette er min yndlingssalat i alle fall :-)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Har du oppskrift på den laksekarbonaden? Hørtes skikkelig snadder ut!
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Småsteik med bakt potet og viltsaus her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå