Gå til innhold

BARNEVOGN OG HUND

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Skal ut å kjøpe barnevogn snart og trenger hjelp til hva slags vogn jeg skal kjøpe til mitt bruk.

Jeg har en stor hund som jeg går masse tur med både på asfalt og i skogen og lys-løper. En hund trenger like mye mosjon selv om det kommer en baby i hus og da kan jeg jo ta to fluer i en smekk og trille og mosjonere samtidig. Noen der ute som har erfaring med en solid god vogn jeg kan kjøpe? Den må ikke være for tung heller.

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville anbefalt OTH urban jungle. Den er lett og vanvittig god å trille, både på asfalt og i skog og mark.

Imidlertid ville jeg sett an når du har termin fordi bagen er ganske liten på denne.

Noen vil kanskje si at den ikke har så gode støtdempere slik at det kan bli litt brulting i bagen, det er ikke noe problem i sportsdelen siden den henger mer som en hengekøye.

Min svigerinne er vogngal og sier at av alle de vognene hun har hatt (og tro meg, det er mange!) så er det denne som har best kjørekomfort!

Men som sagt, bagen er ganske liten. De sier i butikken at dette ikke er noe problem. Jeg får baby i mai og regne rmed at ungen er over i sportsdelen før det er aktuelt med voksipose/lammeskinnspose etc, men tror en stor baby vil få det trengt på vinteren... selv om selgerene sier noe annet.

Lykke til med valget! Er en hel jungel å velge i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...