ed123♂♂♂ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Gutten min på 5 mnd har avføring ca 1 gang i uka. Dette er jo greit når man blir fullammet, men nå har han fått grøt hver kveld i 1 1/2 uke og har bare hatt avføring en gang. Blir litt bekymret for at han er helt forstoppet.. Har ganske stor mage. Har gitt mye svisker og malt uten effekt. Er det noen som har erfaring med skjelden avføring selv med litt annen mat enn bare morsmelk? Ser ikke ut til at han er nevneverdig plaget av å ikke ha vært på do.. Det er jo ikke store grøtdosen han får da.. Huff blir litt bekymret for at han får skikkelige tarmproblemer hvis alt bare blir liggende..
røre-røre og lille umulius Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Tror det er helt normalt.Min hadde det likens og der var det ingen feil. Så lenge det ikke gjør vondt så går det som regel bra.
Nilena Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 De skal ha avføring helst en gang for dagen, og det skal i alle fall ikke gå lenger enn to dager i mellom!! Dette vet jeg, fordi datteren min - som nå er 9 mnd - har hatt problemer med magen. Vi måtte til lege, og vi har fått laktulose som vi skal prøve en måneds tid. Hun er ennå ikke bra, så vi må kanskje tilbake til lege snart... Ta kontakt med lege hvis han ikke blir bedre etter en uke.
ed123♂♂♂ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Oi det var to helt motstridende svar.. Noen fler som har erfaring med dette? Han virker jo helt fin selv uten avføring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå