Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 jeg oppdaget at samboeren min har chattet med andre damer og hatt webcamsamtaler med dem.det har vært om sex og de har snakket hva de syns er deilig.og de har gitt mobilnr til hverandre osv. jeg ble helt knust av dette og konfronterte han om dette.jeg fikk som svar at dette var bra kødd fra hans side men gir man bort nr sitt da?siden vi fikk barn for under 1 mnd siden har jeg latt han bo her.men han får masse meld og han har msn enda selv om han lovet å slette det.han var på byen med noen kamerater og han sa han ble sjekket opp av ei dame der men sa ifra han ikke var singel.jeg har nesten ikke sovet pga dette og tanken på at han skriver sånt og prater om sex med andre jenter virker som han ikke er fornøyd med meg.og at han sier han takket nei til damer på byen får meg til å tenke at han kan ha byttet nr med de og han har lyst på andre damer.jeg har blitt bedratt før av exer så er engstelig. har jeg et sjalusiproblem? =(
☆Anonymia☆ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hadde min samboer gjort noe sånt hadde jeg søren meg blitt så forbanna ... vet ikke hva jeg hadde gjort egentlig..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Sjalusien er i såfall godt fundert i hva du opplever, og ikke tatt fra løse lufta. Jeg må bare si at han hadde ikke bodd hos meg lenger, om jeg fant ut noe slikt. Det hadde vært på hue ut døra(som hadde smelt i ræva på han).
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde ikke akseptert en slik oppførsel. Så jeg synes ikke du har et sjalusiproblem nei!
KaMa Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nei, det tror jeg ikke. Men du har kanskje et problem med hvilke menn du faller for?
birrisj05.02.09 Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Er han og ikke du som har et problem! Jeg ville heller IKKE godtatt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå