Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vi har nå funnet ut hvordan vi (tror) vi vil ha bryllupsdagen vår, men frykter slekt og venne kan synes det er litt rart. Hva tror dere? Vi gifter oss kl 13. Etter dette skal vi til fotografen, og så vil vi ta med oss våre nærmeste (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) på en bedre restaurant og spise. På kvelden vil vi så ha fest med slekt og venner. Som et tilbud til de som kommer "langveisfra" (ingen har mer enn 2 t kjøring) og ikke vet hva de skal finne på mellom kirka på dagen og festen på kvelden, har vi tenkt å tilby lett servering i lokalet vi har leid (frukt, rundstykker, ost & kjeks, snacks...). Og så altså ha en felles fest på kvelden. Hva tror dere om dette? Er det gjennomførbart? Eller blir det bare rart?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Høres jo helt greit ut synes jeg, ikke rart i det hele tatt. :-)
Snooopi Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg tror folk dropper kirken da. Er det mange det dreier seg om? Alle gleder seg jo til talene som jo kommer ved middagen?! Ja, jeg synes det er litt rart. Hvorfor ikke droppe middagen, ha brylluppet senere og invitere alle til bryllupskake?
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Synes ikke det er det minste rart! De som ikke er med på middagen kan jo samle seg og gå ut og spise på egenhånd et annet sted, og så dra ned på festen etterpå. Et vennepar av oss gjorde noe tilsvarende - de hadde først vielsen, så fin middag med nærmeste familie og forlovere. Etter middagen dro de gamle hjem, mens brudeparet + de unge og festlystne dro videre til en stor hytte de hadde leid like utenfor byen - der venter de øvrige festdeltagerne som var med på vielsen. De hadde kost seg med mat og drikke der i mellomtiden :-) Det hele var veldig vellykket, og med alle plassert på en hytte kunne festen vare til dagen etterpå :-)
Ophelia & Jr. Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Godt å høre at noen av dere ikke synes det er rart. Jeg har forsåvidt også vært inne på at det er større sjanse for at noen dropper kirka (evt. hele dagen) ved at vi gjør det slik, men så tenker jeg bare: Their loss! Jeg vet at de jeg har aller mest lyst til at skal være der, kommer til å komme uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå