hmmm? Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Nå i det siste har lille gullet i magen vært så utrolig rolig, eneste gangene han "gidder" å sparke fra seg er når jeg legger meg ned på høyre side og legger hånden min der jeg vet at beina hans er... Tipper jo på at det er fordi det begynner å bli litt trangt inni der for han, men kan det kanskje være en annen grunn? vet at han ligger med hodet ned, det har han gjordt noen uker nå. kan det kanskje være at hodet har festet seg? hmmm... Jeg er ikke bekymret eller noe men lurer bare på hvordan deres babyer oppfører seg.. Er jo så stor forskjell på akkurat dette... jeg er forresten 34 uker på vei..
Hilde_85 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg er 28+4 i dag og min og har blitt veldig rolig i forhold til hvordan han var. Men jeg vil og tippe er fordi det blir trangere, så jeg kjenner mer bevegelser nå og enn spark. Så regner med at det blir rolige uker fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå