danieI Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 snø sludd burde jobba litt men gidder ikke enda bråkete unge på besøk at mitt englebarn tar etter bråkeungen at kjærsten min er syk snø i april når jeg er klar for vår hælvetes kødd hælvetes kødd II
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 SNE SNE SNE at det eneste jeg så frem til var vår. SNE SNE SNE At jeg må lese. Sykehus. Ida.
KaMa Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Barnevakt, som man må være knusetakknemlig for som gidder å stille opp som barnevakt i utgangspunktet, som er totalt upålitelig når det kommer til tid. Obligatoriske oppgaver Hjemmeeksamen Og som vanlig tiden man aldri får nok av. Ellers er det soooool og jeg kjenner gråt i halsen av takknemlighet!
pingu...... Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 syk....nå hater jeg bakterier og virus intenst lillemas som maser enda mer når jeg er syk og trenger litt fred og ro snørr hoste feber slapp kropp eksamen som jeg absolutt burde lest til
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Febersyk unge Fint vær (fordi jeg må være inne!)
oui-oui Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Sier du seriøst "sne"? :-) Foreldrene mine gjør det, men de er godt over 70 og fiiiiintrøndera, sjø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå