Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har sånn halvveis ei liste, men er liksom ingen navn jeg faller for... Sebastian Oliver Lukas Ja det var jo verdens lengste liste... Noen andre forslag? Liker navn i sjangeren ovenfor. Litt poppis muligens men det er nå slike navn jeg liker..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sebastian liker jeg godt.. Oliver og Lukas er for min del så mye brukt at jeg ikke ville valgt de... Hva med: Emrik Linus Mikael Mikkel Even Benjamin Magnus August Gustav Henrik Alexander Marcus Ollie Daniel Abel Severin Sakarias Mathias Tristan Johannes Nikolay
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hva du enn gjør, kjære deg, ikke bruk Lukas.. Jeg kjenner 5 små Lukas'er under 1 år, og det er synd at dette navnet har blitt så utrolig poppis at foreldre som velger andre navn føler de skiller seg ut... Sebastian er fint. Hva med Adrian, Niklas, Preben, Patrick, Bendik.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ferdinand Fillip Kasper Martinus Olaus Olaves
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Lukas og Oliver er ET av mine favoritt guttenavn:) synes IKKE det gjør noe at de er poppis jeg da;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Leander Oscar Sander Markus Kasper Linus Mingus Emil
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Ikke overvettes begeistret for noen av dem + lit lei disse navnene... Hva med: Edvard Gabriel Bastian Samuel Bendik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå