Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 F********* trege sullik. her er der under en mnd til barnet kommer og han er så treg at jeg får hetta. Det er mye som skal ned i kjelleren men tar han det ned? NEI!!! jeg har sagt at jeg skal gjøre det men får jeg lov ? NEI. så nå sitter jeg har og er sååååå sint. kan han ikke forstå at jeg ikke vil komme hjem fra sykehuset til et rotehus?
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Bedre å komme hjem til rot enn til ingen mann. Man må velge sine kamper.
Bare™ Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det er det ikke blir gjort noe feil, det ikke blir gjort noe!!
Ikkelektuell Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hvis man er sammen med en mann så er det faktisk ikke noe valg, da slipper man å gjøre mer enn det som er nødvendig rett før termin, og det er å spise og hvile, og bevege seg akkurat så mye som man er i form til. For ikke å snakke om at man kommer hjem til rent hus etter fødselen!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Ai, skal gubben styre huset, komme jeg hjem til et realt kaos....har lurt på om jeg burde sende ham på et slikt dressurkurs, men ingen vil ta ham! *sukk*
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det er dèt vi skulle ha startet vet du...Dressur kurs;Hvordan håndtere høygravide/gravide kvinner... =0) Regle en: husk de glemmer ALDRI tabber du gjorde mens hun var gravid... To: På slutten så nikk og smil,si deg enig og bare gjør ting hun sier uten spm.Ellers BLIR det bråk...
vimsan Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg bare begynte å gjøre det han skulle gjøre, jeg og vips! så var det gjort:-) Opp på loftet med det. Og alle ommøbleringer og vask under sofaen.... "flytt deg, jeg skal vaske under sofaen" og vips! så hadde han flyttet den for meg og begynt å støvsuge alle rom jeg skulle vaske:-) Vips liksom:-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 HAHA kongebra...Ingenting som dårlig samvittighet fra og tvinge høygravide til tungløft nei... =0D Kanksje det jeg bør gjøre og...Vi har fått ny leilighet,fått nøkkelen.men har ikke flyttet inn enda da vi har ut måneden her.Sambo tar dette med knusende ro... Har så lyst til å komme meg ut herifra...Vi har et ganske lite soverom nå,som normalt sett ikke er så farlig,men høygravid og klatre over han hver gang jeg må på do har vært irriterende men nå begynner det bare å bli umulig ... Har begynnt å spy en gang innimellom på kvelden,så bruker jeg ti minutter omtrent hvis jeg skal la være og tråkke på han når jeg må på do.Gleder meg til nytt soverom uten klatring i sengen og også til å få opp baby tingene...For nå er alt pakket enda...
simba>>>3gutter Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jeg har begynt å gjøre ting selv og ups sann utrolig og fort ting kan skje da, spennende å se hva som skjer i morgen. Vi har blitt enige omm å rydde og ommøblerer soverommet vårt så vi får plass til springelseng. Om han begynner før jeg gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå