Gå til innhold

Bilde av magen og babyen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralydbilde fra 29.februar, og magebilde fra forrige søndag ligger på profilen min, for dem som vil se:)

Kom gjerne med kommentarer, ifht størrelse på magen osv. Har jeg guttemage?:)

Noen som er like langt som meg? Jeg er 24+2 i dag. :)

I går følte jeg virkelig at jeg hadde kontakt med babyen. Han sparka masse, og noen ganger kunne jeg "dytte" litt på magen, også dytta han tilbake på samme plassen, og sånn kunne vi holde på en liten stund. Veldig spesiell følelse:) Gleder meg så til han kommer.

Ha en fortsatt fin søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har skikkelig fin det jeg vil kalle guttemage:)

det er så gøy når babyen responderer. gutten i magen min responderer ikke når jeg dytter men når pappan dytter å skjer det ting:)

Skrevet

kjempefin mage! :) litt større enn min, men jeg er 22+5 så litt kortere enn deg og.. også er magen min veldig lav, for hun ligger så langt ned.. gutte eller jentemage er så vanskelig synes jeg, aner ikke, men det var et veldig fint ul-bilde da =)

Skrevet

Du har jo også en veldig fin mage, Gry, jeg måtte gå inn å se på profilen din:) Ser jo at det kommer en gutt til deg som virkelig er etterlengtet, og da er det så gøy at det går bra!!

Hvor har du kjøpt stellebordet? Det så så enkelt og greit ut på en måte, og jeg har så trangt bad.

Nå er jeg litt "smitta", så nå skal jeg også legge ut bilde av det jeg har kjøpt og etterhvert kjøper. ;o)

Skrevet

tusn takk:)

ja vi venter fælt på lilleprinsen vår nå<3

det kjøpte vi på babycomfort.

stokke heter d:) koster 3500 men kan også bygges om etterpå til skrivepult og lignende:)

tihi gøy å være litt smittsom er så morro å se på alt det fine andre har kjøpt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...