Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt våknet klokka 13.00. Han sov sammenhengende 16 timer i natt!

Skjønte fint lite da jeg våknet uthvilt av meg selv og rakk å tenke at han sikkert hadde dødd i løpet av natta før jeg hørte noen lyder fra senga en etasje over.

Lurer på om han sovner i kveld jeg... hehe, han er 2,4 år, forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kl 13???????????? Gud bedre. He he. Her var morgen kl 08 og det er akseptabelt. Har ei på 2 år og en på 4 år.

Skrevet

Haha, jeg vet ikke, for jeg har hatt en babyfri natt:D Tipper han våknet rundt 04, halv 7 og rundt 09 igjen;) hihi

Skrevet

16 timer?!

Sov du også til kl 13 da?

Hmmm... Imponert over både deg og mini!

Skrevet

Haha, her våkna gullklumpen min klokka 12. Eller dvs; Han ble VEKT klokken 1200.

Han har vært syk da, så døgnrytmen er litt ute å kjøre, men blir tidlig morgen på oss alle imorgen siden jeg skal på jobb (også..)

=)

Skrevet

He he... vi måtte opp 7.30 og vekke(!) ungene fordi vi skulle være med eldstejenta på hånballkamp :0)

Skulle ikke vært lov å arrangere NOE så tidlig en søndags morgen... he he..

Skrevet

Her sov vi alle til klokka ett, kattene også;-)

Lillegutt var med pappaen i gå og gjorde masse artige ting og sov ikke på dagen, så han hadde nok et behov for å sove ut!

Jeg for min del opererte ut en visdomsjeksel på fredag og går på sterke smertestillende som slår meg helt ut.

Mannen er et sovedyr i likhet med kattene våre;-)

Men herlig å være en uthvilt familie, humøret er på topp. Nå har vi nettopp spist en sen søndagsfrokost og skal snart stelle oss og gå på tur.

Skrevet

Takk og takk! Vi har vært ute siden kl 11 i dag, og nå ligger mini og sover og jeg slapper av=0)

Skrevet

Her var det kvart på seks som vanlig. Deilig ! (NOT) Vi har fått en liten morgenfugl, og han bryr seg IKKE om at det er helg ;P

Skrevet

Han våkna ca 7.

Mannen min sto opp med han da og lot meg sove videre.

Gjorde det i går også. Godt, for jeg er ikke helt i form.

Skrevet

Her våknet minstemann 09.15..

Eldste våknet like etter

Skrevet

Oj.... og jeg som synes jenta vår sov lenge i dag... hun våknet ikke før 0645...hehehe ;o)

Skrevet

kl 09 var vesla her våken :)

Skrevet

Jeg aner ikke når hun våknet i dag, men det var sikkert rundt kl. 6. Hun kom inn til oss kl. 7.15. Da hadde hun vært og funnet seg Biola. Hadde vært litt uheldig å sølt litt...Hun pleier alltid å gå direkte inn til oss etter at hun har våknet, men det gjorde hun altså ikke i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...