Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 ....at man er gravid? Hvor lenge venter man? Det er jo de nærmeste liksom.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Første gangen fortalte vi ikke det til en levende sjel før 12 uker, men sist viste alle det før 8 uker Kommer jo litt an på hvordan man takler å eventuelt miste det synes jeg
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Ja, det er sant det. Jeg bare vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig for de aller nærmeste. (Er ikke gravid enda da. Bare lurer...)
neste*gang Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hvis jeg blir gravid igjen skal folk få finne ut av det selv.. jeg angret på at jeg sa det i 8 uke sist gang...og det ble for masete for meg... men det har jo litt å gjøre med mine omgivelser... ville ventet til etter 12 uke i allefall var jeg deg..
MrsDior & baby-Dior Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 denne gang skal jeg vente så lenge vi klarer=)
ALIICE Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Sier det etter vi ha vært på ul i uke 8, da får de se bilde også av bønna som henger der:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Første gang: Sa det da vi fant det ut, 5 uker på vei. Vi skulle gifte oss to uker senere...folk hadde nok ikke godtatt at jeg "ikke hadde så lyst på" alkoholholdig vin/champagne i mitt eget bryllup..hehe.. Andre gang: Også ca 5 uker på vei.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg kommer ikke til å si noe til svigermor før vi er 12 uker neste gang.. Vi sa det i uke 7 denne gangen, og hele bygda visste det på 2 minutter selv om hu hadde fått beskjed om å holde kjeft..
petite fleur Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Sa det til mamma, pappa og søsteren min samme dagen, da var jeg 4+5 ;-) Mamma hadde bursdag den dagen, verdens beste bursdagsgave! Blir jeg gravid igjen, kommer jeg nok til å si det like tidlig til de nærmeste, da de kommer til å få vite om en eventuell sa/ma uansett. Ventet med å si det til venner til jeg var 8 uker på vei.
twoboys & a girl Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Foreldrene fikk vite etter ultralyd. Storebror fikk vite det med det samme.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Tipper jeg ikke klarer å holde meg så lenge overfor de nærmeste + et par gode venninner. Resten får vente. Jeg er jo også litt sånn at hvis det skulle bli SA/MA, så trenger jeg kanskje litt støtte fra andre, ikke bare at mannen min og jeg vet det liksom......
Alba44 Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Første gang da jeg var 5-6 uker på vei. Mistet. Andre gang ventet vi til etter 12 uker. Det var leenge å vente, men ville skåne dem for verste engstelsen.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Pga jobben fortalte jeg "alle" når jeg var omtrent 8 uker, noen (deg bla) litt før, siden jeg ikke akkurat ville sjefen vår den gangen skulle vite det først:p Denne gangen fortalte jeg igrunn så snart testen var bekreftet positiv, men nevnte da også sånn ca hvor langt jeg var på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå