Gå til innhold

Når forteller man foreldre og søsken............

Anbefalte innlegg

Skrevet

....at man er gravid? Hvor lenge venter man? Det er jo de nærmeste liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen fortalte vi ikke det til en levende sjel før 12 uker, men sist viste alle det før 8 uker ;) Kommer jo litt an på hvordan man takler å eventuelt miste det synes jeg

Skrevet

Ja, det er sant det. Jeg bare vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig for de aller nærmeste. (Er ikke gravid enda da. Bare lurer...)

Skrevet

hvis jeg blir gravid igjen skal folk få finne ut av det selv..

jeg angret på at jeg sa det i 8 uke sist gang...og det ble for masete for meg... men det har jo litt å gjøre med mine omgivelser...

ville ventet til etter 12 uke i allefall var jeg deg..

Skrevet

denne gang skal jeg vente så lenge vi klarer=)

Skrevet

Sier det etter vi ha vært på ul i uke 8, da får de se bilde også av bønna som henger der:)

Skrevet

Første gang: Sa det da vi fant det ut, 5 uker på vei. Vi skulle gifte oss to uker senere...folk hadde nok ikke godtatt at jeg "ikke hadde så lyst på" alkoholholdig vin/champagne i mitt eget bryllup..hehe..

Andre gang: Også ca 5 uker på vei.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å si noe til svigermor før vi er 12 uker neste gang.. Vi sa det i uke 7 denne gangen, og hele bygda visste det på 2 minutter selv om hu hadde fått beskjed om å holde kjeft..

Skrevet

Sa det til mamma, pappa og søsteren min samme dagen, da var jeg 4+5 ;-) Mamma hadde bursdag den dagen, verdens beste bursdagsgave!

Blir jeg gravid igjen, kommer jeg nok til å si det like tidlig til de nærmeste, da de kommer til å få vite om en eventuell sa/ma uansett.

Ventet med å si det til venner til jeg var 8 uker på vei.

Skrevet

Foreldrene fikk vite etter ultralyd.

Storebror fikk vite det med det samme.

Skrevet

Tipper jeg ikke klarer å holde meg så lenge overfor de nærmeste + et par gode venninner. Resten får vente. Jeg er jo også litt sånn at hvis det skulle bli SA/MA, så trenger jeg kanskje litt støtte fra andre, ikke bare at mannen min og jeg vet det liksom......

Skrevet

Første gang da jeg var 5-6 uker på vei. Mistet.

Andre gang ventet vi til etter 12 uker.

Det var leenge å vente, men ville skåne dem for verste engstelsen.

Skrevet

Pga jobben fortalte jeg "alle" når jeg var omtrent 8 uker, noen (deg bla) litt før, siden jeg ikke akkurat ville sjefen vår den gangen skulle vite det først:p

Denne gangen fortalte jeg igrunn så snart testen var bekreftet positiv, men nevnte da også sånn ca hvor langt jeg var på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...