;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Synes det er litt spennende å høre hva de andre på samme alder kan si;)
LizzyG Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Min sier: mamma, pappa, se der, hei, hadet og takk takk.
Mamman til M&E Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Min sier bare mamma og der :-) Ellers så har han sitt eget språk og "snakker" mye :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Det er jaggu ikke mye, hun har sagt mamma og pappa, men det ble plutselig slutt på det. Hun holder på med å lære å gå, så jeg regner med at det holder med en ting av gangen :-) Skravler som en foss, men det er ikke helt forståelig hehe.
Mamman til M&E Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Så godt å høre at det ikke bare gjelder gutten min Sanasol :-)
Mandragora Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Vesla vår sa bare et par ord til ett års dagen sin; mamma og der, men ei uke etterpå -iløpet av påska, kom det mange nye!!!! Var helt overvelda!! Dukke (gukke), sko (kkko) boka (ooookkkka) Rune (juie)"datta" som ble til "pappa", ditte (sitte) hade, anna (tanna)næ-næ(nam nam)nåne (låne) kkkåkke(klokke) Så morro!!! Men hun har vært sent ute motorisk sett da, rulla seg rundt, åla seg fremover og krøp sent i forhold til andre på samme alder.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Her også prater hun som en foss, men mye uforståelig. hehe. men har mange ord som er tydelige da. Begynte tidlig, rundt 8 mnd alder. Nå kan hun: mamma , pappa, takk takk, hei, natta, den, der, nam nam, hanen, katta og derre (når hun lurer på hva ting er og peker) og hun kan også en del dyrelyder da:) er såå moro fordi det kommer noe nytt hver dag.
jente06OGgutt09 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 amalie er 16 mnd da, hun sier ganske mange ord: mamma,pappa,hei,hade,takk takk,nam,æsj,voff,gakk gakk,pus,mann(vann)hehe, å nå har hu lært å si enga:) som i vålenga:) så da er jeg veldig fornøyd:)
aa11bb22 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jenta mi har akkurata fylt ett år. Hun kan si følgende: mamma, pappa,nam-nam, takk-takk, se, hei, nei
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Så hærlig! Er så søtt når de begynner å prate...! Noen ord mer forståelig enn andre så klart men.. Gutten min sier mamma, pappa, tanta, bade, nam-nam, der, hei, opp der (når han vil opp til dem han strekker seg mot) og da-da til dagmamma. De fleste ord utenom mamma og nam-nam lærte han seg plutselig i en fei rundt 1 års dagen;)
wirre;o) Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 på ettårs kontrollen kunne hun si mamma, vov og nam
Mammasin Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Hun sier hadet, ball, mamma og dada(pappa) 14 mnd. Nå begynner det å komme ord i fleng. Holder lange foredrag for seg selv.
FuriLaks Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Mamma pappa vov vov ja nei oui oui (hehe, vi er ikke noe som helst franske) hade der hei oi Han er 14 mnd:)
Mamsen87 :) Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 mamma, pappa, ute, voff voff, nam nam, ja, få se, hva er det
Gjest venus 2 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jenta vår er 17 mndr og hun sier: mamma pappa pus, mjau, der er pus se der vov,vov ball 1, 2, 3 , 8 bil bie eple banan nåne (låne) traktor
My little girl_ Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 13 mnd å sier: Mamma Pappa vov vov Navnet på hunden våres. Vrinsker som hestene;P Se Der Takk,takk haja (hadet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå