Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

I morgen er det endelig tid for ultralyd. Selv om jeg er tredjegangs gravid, er dette en stor opplevelse. Tenker mye på at det kan være noe galt med barnet etc, men prøver å tenke positivt. Denne gangen har vi også bestemt oss for å vite kjønn dersom det er mulig å se. Jeg er utrolig spent!! Har to jenter fra før og jeg er temmelig sikker på at dette er en jente også.

 

Mange her som vet kjønn? Noen forskjell i svangerskapet å vite vs ikke vite kjønn for dere som har prøvd det?

 

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...