Venter09<3med ny spire Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Det har nå gått 1 uke og 5 dager siden jeg skulle hatt mensen. men ingen tegn til at den skal komme heller.. hva skal jeg gjøre testen hjemme og hos legen sier negativ hele tiden... ikke testet meg på 5 dager nå for orker ikke bli mere skuffett... noen som har noe tips..?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei! Så rart da, at både hos legen og hjemme er negativ! Det kan være at du tenker mye på det altså. At det er derfor mensen ikke har kommet. Kroppen og psyken din vil liksom at du skal være gravid også er du ikke det.. Opplevd det selv, gikk da 35 dager over IMK.. Ikke for å skuffe deg! Men det kan jo fortsatt være håp siden den ikke har kommet! Har ingne gode tips desverre. Lykke til! Klem
JulieF*Victoria* Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det er jo liksom ikke så mye annet man kan gjøre enn å dra til legen da...og der har du jo vært. Men de tok blodprøve, ikke sant? Merkelig...men har du alltid hatt jevne sykluser da?
Venter09<3med ny spire Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 ja da tok blodprøver og alt.. merkelig dette her syntes jeg. føler jo at jeg tenker på det hele tiden at nå vil jeg bli gravid nå skal jeg bli det og alt ikke lett noe. hvertfall ikke når typen sier at han er med så går det 5 dager så blir han sur for at vi prøver oog at ingen ting skjer. begynner å bli lei jeg nå.. ikke greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå