Venter på knerten <3 HØYGRAVID Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg testet positivt på el test igår kveld, men da jeg tok en til test nå idag var den negativ. I bruksanvisningen står det at selve el kommer 24-36 timer etter positiv test, men siden min test var negativ idag hadde jeg el igår da? Altså: kan testen være positiv når man har el også? (ikke bare ca 24 timer før)
Babyønske �� Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Du har som du har lest i bruksanvisningen eggløsning 24-36 timer etter positiv test. Så at testen er negativ i dag betyr ikke at eggløsningen er overstått. Eggløsningstestene måler et hormon, LH, som stiger i dagene før eggløsningen. Når hormonet når en topp(positiv test) er egget klart til å slippes. Hos noen varer stigningen kort tid, hos andre 2-3 dager, det kan være fordi kroppen har problemer med å slippe egget. Så gå utifra det du leser i bruksanvisningen. Kjenner du til www.pernille.info? Der står det godt forklart alt som har med eggløsning, syklus og sånn
Venter på knerten <3 HØYGRAVID Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Tusen hjertlig takk for svar! Ble litt klokere, og skal gå å se på pernile.info. Greit å vite litt om hvor lenge man skal "holde på". Hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå