Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8+3 på vei....og det kommer rosa utflod!!

Er det abort i vente, eller kan det gå bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si. Jeg har opplevd både at alt gikk bra og å miste etter å ha hatt rosa utflod. Er jo veldig vanlig, men lurt å be om en sjekk slik at du slipper å bekymre deg..:)

Lykke til!

Skrevet

Heisann.

Ikke lett å gi noe svar på, men jeg har hatt blødninger i begge mine svangerskap og alt har gått bra :-)

Det sies jo at man gjerne har vondt i tillegg visst det er abort, men jeg har aldri hatt det, så er ikke noe jeg vet med sikkerhet.

Lykke til

Skrevet

Det kan være mange årsaker til blødninger, og det kan gå veldig fint dette! Det eneste du kan gjøre er å ta livet med ro og kontakte legen på mandag...

Er ganske stor andel kvinner som blør litt i svangerskapet og som føder friske, fine barn! Blødninger kan jo selvfølgelig også bety abort, men du behøver jo ikke regne med det verste?!

Skrevet

Forresten så stemmer det ikke at man må ha vondt når man aborterer.. Jeg hadde ikke det når jeg aborterte! (Usj, ikke meningen å være kjip her nå altså...)

Skrevet

Jeg blødde ganske så mye da jeg var ca 6 uker på vei. Ikke like mye som en vanlig mensblødning men likevel ganske mye alltså. Det var friskt blod og jeg måtte bruke bind. Jeg hadde ikke vondt eller noe.

Etter ca 5 dager sluttet blødningen og uken etterpå var jeg på UL og så hjertet til babyen min slå. Han er nå 6 mnd.

Prøv å roe deg ned og slappe av så godt du klarer. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til.

Masse lykke til

Skrevet

Jeg ville dratt til legen. Få en ultralyd. Så blir du sikker.

Trenger absolutt ikke være abort. Jeg blødde 3 ganger i mitt svangerskap. 1. gang med mensensmerter i tillegg. Da var jeg sikker på at jeg aborterte. Var 6 uker på vei. Fikk ul. og så den lille erten og hjertet som slo.

2. gang var jeg 7 uker på vei. Var redd da også. Men hadde ikke smerter. Var på ny ul. Og alt stod bra til.

3. gang uke 12. Hadde småblødninger (brunt) i 1 uke. Dro på ul. Og igjen var alt bra.

Noen blør lettere enn andre. Har ingen forklaring på det.

Lykke til. Håper alt går bra med deg og spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...