Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hvor går dere på babysvømming i Bergen/omegn?
Nilu♥ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Terapibadet på Furuly, Askøy. Hele bassenget er oppvarmet og det koster bare 50 kr per voksen. Baby er gratis eller Vannkanten i Loddefjod. Svindyrt men bra, tror det er litt kjekkere for de litt større da hvertfall jeg syntes det var litt kaldt i vannet...Stort pluss for familie garderober!!!
LadyLuck & Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 de har på landås også har jeg hørt, men vet ikke noe om basseng,etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå