Gå til innhold

hva er dong quai gått for??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det for å gjøre fruktbarheten bra eller er det bra for slimhinner eller hva?

skal det brukes av både menn og kvinner?

hmm...hvis noen har litt nyttig info så hadde jeg satt pris på det!:-)

finnes det noe annet som er bedre enn dette?

ikke det at jeg skal bruke det med det første men jeg er litt nysgjerring bare:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj...ser jeg skrev feil på overskriften:-) hehe

*flaut*:-p hehe

Skrevet

Var litt kjapp å trykke på lagre. Men i artikkelen står det hvertfall godt forklart om Donq quai. Andre midler i samme kategori er, Wild Yam, Vitex Agnus Castus(kyskhetstre), Damiana, Bidronninggele, Nattlysolje. Du finner informasjon om alle disse ved å google de, evt på den siden jeg ga deg link til, www.rolv.no

Skrevet

takk takk!:-)

Skrevet

jeg driver å prøver ut dong quaien nå. Se om jeg snaaaaaaaaaart får TR... Har enda ikke hjulpet. Jeg venter i spenning!!

Skrevet

Det som ofte er med slike urtepreparater er at man bør bruke de i minst 3 mnd for å oppnå full effekt. Så det gjelder å ikke gi opp om man ikke får bedring så fort som man ønsker.

Skrevet

Har du prøvd det ut babyønske??

Skrevet

Nei, jeg bruker Vitex Agns Castus(kyskhetstre) og pyridoksin for tiden, Har brukt det i 3 mnd nå, så håper snart å merke resultater. Det blir sagt at den fungerer optimalt fra 3 måneders bruk og utover.

Har hatt litt forbedring da. 1 helt normal syklus dvs på 30 dager, 14 dagers lutealfase, ingen spotting, noen få dager med litt ømme bryster, Så en med litt rot i, 27 dager 11 dagers luteafase, 1 dag spotting,1 uke med ømme bryst, men uansett bedre enn det har vært. For det har på det verste vært 26 dagers syklus, 10 dagers lutealfase, 3 dager spotting i forkant, veldig ømme bryst hele lutealfasen.

Så nå er jeg veldig spent på denne syklusen, eggløsning til uka en gang. Begynt å få tegn på den, så håper jeg får den på dag 14, det hadde vært ideelt. Bare litt dumt at da er sambo langt borte i så fall. Men bare syklusen blir helt normal skal jeg overleve 1 mnd uten prøving

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...