Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Edru og alkoholfri vel å merke Fant ut at selv om jeg er gravid så kan jeg vel være med venninner ut litt å ha det gøy med dem, uten å drikke ? Blir ingen vanesak, å mindre blir det jo ettersom magen vokser seg større.. Men babyen min tar ingen skade av det ? Sikkert et utrolig dumt spm, men var ganske folksomt å høylytt inne på det utestedet jeg var. Regner med at det ikke har noe å si, men bedre å være sikker. Er så mye man bekymrer seg for om dagen vettu.. Hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg har vært ute på byen flere ganger til nå med venninnene mine. jordmor sier at dette er positiv å at man ikke er syk selv om man er gravid:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så lenge du ikke drikker når du går ut,så gå ut å kos deg. Bayben tar ikke skade av litt støy rundt seg. En jm sa faktisk at bayen liker når de hører lyder. Kos deg med venninner på byen,når det passer for deg.
Chezka Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg har vært på byen to ganger så langt i graviditeten. Greide ikke å være ute til stengetid da, dro vel hjem litt etter midnatt begge gangene. Men det var gøy å være ute blant folk igjen, selv om jeg var edru og de rundt meg begynte å bli litt bedugget :-) Bråk og musikk tror jeg ikke har noen betydning for den lille i magen. Men mammaen har antakelig veldig godt av en tur ut blant venner av og til :-)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 HI her, var ikke meningen å være anonym da.. Hehe, jeg ser iallefall ingenting negativt med å dra på byen med venninner så lenge man holder seg unna alkoholen Var utrolig deilig å komme seg ut igjen å jeg var faktisk ute helt til 02:00, men da var jeg jommen sliten å.. Hehe.. Det strakk å tøyde seg nedi der i hele går, så det tok på litt. Men var utrolig koselig å være litt sosial igjen
Trulte76 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Går så bra så Nå er jo uteplassene røykfrie også så man slipper å plagest med det Skal være ganske høy lyd for at hørselen til fosteret skal ta skade..så høyt er det ikke ute vil jeg tru
junijente fikk julijente Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Mannen min spiller i band, så jeg pleier være med når han spiller. Nå sist var babyen veldig aktiv da de begynte å spille, men jeg tror ikke at den har noe vondt av det. Tolker det som at den liker musikken jeg :-) Synes det er moro å være med, og godt å komme seg ut blant folk litt. De sier at det er ganske mye "bråk" i livmora, men jeg vet ikke hvor mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå