nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 jeg roter som noen av dere vet inne på sukker.... innimellom har de sånne week end opphold.... hadde vært morsomt å fått med dere alenmammanae på en sånn tur....ikke nødvendigvis for å finne noen, men for å ha det litt moro og kanskje få litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. tar ikke sånne arangemente særlig seriøst, men kunne jo vært moro likevel. litt vin, dans og kanskje en kjekk kavaler!
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 sitter med samme tanken her, men har ikke lyst til å dra alene. bare det å kanskje få litt oppmerksomhet ville vært positivt:) er inne på sukker og så litt jeg også. så om det passer og jeg får barnefri en gang kanskje vi skal avtale å møtes der for å slippe å dra alene? jeg tror ikke at den rette faller i hodet på meg selv om jeg gjør det, men kunne vært morsomt å finne på noe annet en gang:) og et glass vin og en dans sier jeg ikke nei til.
nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 jeg for min del er ikke ute etter noen mann, men savner å føle meg attraktiv. - hvem vet. kanskje blir man forelsket også, men i utgangspunktet har jeg kun lyst å ha det gøy. har kikket på en fyr der inne. han kikker stadig på min også. men jeg fjerner bilde når jeg går ut. orker ikke den pågangen hele tiden. - han er foresten dritsøt. han kunne jeg tenkt meg en dans med:) da får vi se om det ikke blir en tur i løpet av våren da:)
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 he he. er det å være attraktiv jeg savner også! trenger ikke en mann for klarer meg helt fint alene, men samtidig er det jo kos å ha noen også da:) har så dårlige erfaringer fra tidligere at er nok blitt veldig kresen med tiden. For min del hadde det bare vært gøy å skiftet litt miljø og se om det kanskje finnes noen som jeg kan bli bedre kjent med:) hvorfor ikke bare si hei til han du har vært innom og kikka på da? kan jo kanskje ihvertfall få en å prate med:)
nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 tja, får se. ... vanvittig søtt ansikt ihvertfall. og fin profil.... men vi får se an denne sukker week end greia da. ... kommer vel noe nytt snart.
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 håper det nå ja:) men jeg må vite det i god tid for å ordne med barnevakt. har tuppa mi helt alene så tar litt tid å organisere fri:) men ordner seg nok på et vis. lykke til ihvertfall! he he
nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 vi ser an datoen.........og prisen. så finner vi ut av det. pappan her stiller nok opp. men tror ikke jeg sier hva jeg skal;)
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 regner ikke med at jeg gjør heller. he he. det blir nok bare sagt at jeg skal på weekendtur med noen venner. hvis det klaffer så stiller sannsynligvis morfar eller bestemor opp. ordner seg stort sett:)
nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 da får vi satse på det... kanskje essohora blir med også, da blir det nok liv i leieren....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Kunne tenke meg det jeg også, men alt av å ta tog alene, finne fram osv gir meg fullstendig hetta.. men om noen fra trhjem også heiv seg med slik at jeg kunne reise sammen med noe til en slik greie og møte dere damer osv så hadde det vært myyye enklere;)
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 jeg reiser fra trondheim så det ordner seg vettu:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Oioi tøft, men da gjenstår det å finne ut pris osv.. og håpe det er på en helg med barnefri;)
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 krysser fingrene for det:) for min del håper jeg bare det er en helg noen kan passe snuppa:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Får håpe vi klarer å ende på en helg hvor det passer for alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå