Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Flere som kjenner at de ikke klarer å sitte så lenge på en vanlig stol? Jeg får vondt i halebeinet etter en kort stund. Dårlig gjort siden det jeg skal gjøre framover de neste 3 ukene er å sitte å skrive opgave =/
Madde/sommergutt:) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg blir veldig sliten nederst i ryggen om jeg sitter for lenge.. så må opp å gå noen ganger...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Har det på akkurat samma måte, utrolig vondt i halebeinet etter en liten stund. Kjenner det ikke når jeg sitter, men med en gang jeg reiser meg blir jeg gående som ei gammel dame bortover:) Sitter på jobb nå, oppe å vandrer en tur hvert kvarter
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hei der..! Du er ikke alene om å få vondt i stompen/bekkenet av å sitte lenge.. Jeg merker at jeg må passe godt på hvor jeg sitter, at stolen er myk, at jeg sitter "ordentlig" o.s.v., eller får jeg vondt med en gang..! Akkurat nå er jeg faktisk glad at jeg har en jobb der jeg ikke sitter så mye, kommer sikkert til å endre mening om akkurat det etter hvert Er bare i uke 16 førstegangsgravid så syntes det var tidlig med bekkenplager.. Men kan jo godt hende det er helt normalt siden flere har det..
Lillepusen-78 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Kjenner akkurat det samme som deg. Merket det da jeg var tilbake i jobb etter flere ukers sykemelding. Sitter mye foran pc på jobb, og merket raskt smerter i halebeient.... Men er ikke så plagsomt at det gjør noe. Må bare ta noen pauser innimellom. Lykke til med oppgaven!
Grateful mom Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg får også utrolig vondt når jeg sitter for lenge! Må opp og ta noen gå-pauser innimellom, så går det stort sett greit Godt det ikke er så lenge igjen! Hilsen kontorrotta...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 det er akuratt som om hofta/rumpa mi låser seg på den ene siden når jeg har satt meg ned en god stund og reiser meg.. men jeg går det somregel av meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå