Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som er det og som skal ha flere?

 

Når har dere tenkt å få fler og hvor mange har dere fra før?

 

Minsten min er 2 år og 3mnd og han eldste blir 4 nå..

 

Helt syk etter babyer nå..

Vi hadde tenkt å vente til han minste skulle begynne på skolen, men vet ikke om jeg orker å vente så lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er babysyk, men ikke kjærsten min enda..

 

jeg har ei på 2 og 1/2 og minste hans er 3. så er greit å vente litt, men ikke alt for lenge ;)

Skrevet

Her er vi veldig babysyke!:) Tulla er 2 år og 2mnd gammel nå og klar for å bli storesøster (liker jeg å tro). Har vært prøvere siden august, men driver og mister disse spirene. Håper den fester seg skikkelig neste gang, slik at vi har en liten baby her neste vår..:)

Skrevet

Her er begge babysyk! Meg hvertfall, men kjæresten har utrolig lyst på en liten pappa-jente:P Isac er bare 4 mnd straks, og det passer absolutt ikke pga utdanning, sted å bo og masse. Også vil ikke kjæresten være 2-barnsfar før han er fylt 20. Men vi tenker om ca 4 år, da har begge en utdanning og forhåpentligvis er vi nedlasset i gjeld etter vi har kjøpt drømmehuset der alle barna kan vokse trygt opp:) *drømme*

Skrevet

Vi er babysyke. I tillegg har gynekologen anbefalt med å bli ferdig med barn så kjapt som mulig pga blødningsproblemer.

 

Men økonomien tillater det ikke helt enda. Kanskje om 2-3 måneder. :)

Skrevet

vi er også babysyke igjen, selv om tulla kun er 6 mnd, men ikke lenge til vi prøver igjen;)

Skrevet

Åh, jeg er babysyk. Eldste er 5 år, yngste snart 2,5 år. Men det passer ikke med baby på minst 4 år. Og da spørs det om jeg orker å starte på nytt igjen=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...