Vesle mor Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen her som er det og som skal ha flere? Når har dere tenkt å få fler og hvor mange har dere fra før? Minsten min er 2 år og 3mnd og han eldste blir 4 nå.. Helt syk etter babyer nå.. Vi hadde tenkt å vente til han minste skulle begynne på skolen, men vet ikke om jeg orker å vente så lenge..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg er babysyk, men ikke kjærsten min enda.. jeg har ei på 2 og 1/2 og minste hans er 3. så er greit å vente litt, men ikke alt for lenge
flypapir Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Her er vi veldig babysyke! Tulla er 2 år og 2mnd gammel nå og klar for å bli storesøster (liker jeg å tro). Har vært prøvere siden august, men driver og mister disse spirene. Håper den fester seg skikkelig neste gang, slik at vi har en liten baby her neste vår..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Her er begge babysyk! Meg hvertfall, men kjæresten har utrolig lyst på en liten pappa-jente:P Isac er bare 4 mnd straks, og det passer absolutt ikke pga utdanning, sted å bo og masse. Også vil ikke kjæresten være 2-barnsfar før han er fylt 20. Men vi tenker om ca 4 år, da har begge en utdanning og forhåpentligvis er vi nedlasset i gjeld etter vi har kjøpt drømmehuset der alle barna kan vokse trygt opp:) *drømme*
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi er babysyke. I tillegg har gynekologen anbefalt med å bli ferdig med barn så kjapt som mulig pga blødningsproblemer. Men økonomien tillater det ikke helt enda. Kanskje om 2-3 måneder.
Mamma til snart 4 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 vi er også babysyke igjen, selv om tulla kun er 6 mnd, men ikke lenge til vi prøver igjen;)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Åh, jeg er babysyk. Eldste er 5 år, yngste snart 2,5 år. Men det passer ikke med baby på minst 4 år. Og da spørs det om jeg orker å starte på nytt igjen=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå