Mamma til Tage Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vi skal snart feire 3-års dag, og i voksenbursdagen venter vi mellom 20 og 25 gjester. Vanligvis har vi hatt pølsebuffet først, og så kaffe og kaker etterpå. Nå prøver jeg å vri hjernen min for å finne på noe nytt/annet. Problemet er bare at jeg ikke orker å legge listen særlig høyt da jeg er gravid i 8 mnd med nestemann. Pølser kan jo være godt det, med bra utvalg i tilbehør osv. Men jeg er redd folk begynner å bli veldig lei det... Synes det blir litt stusslig å bare servere kaffe og kaker også. Har noen forslag til noe annet å spise som ikke krever full oppdekking og sitteplass til hver enkelt? (Samme som på Småtroll 2-3 år)
mwp Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Tror vel ikke noen forventer mer enn kaffe og kaker, jeg da. Har dere råd kan dere kanskje bestille pizza eller tapas?
Guttemamma x 3 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg er veldig glad i pølsebuffet, men hvis du har lyst til å lage noe annet som ikke krever oppdekking så er pizzasnurrer et alternativ. Kan lages dagen før og bare varmes litt før servering. Kan lages med både "voksenfyll" og "barnefyll"
mor_til_Kristoffer Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi var i voksenbursdag i går til en som ble 10 år (et tantebarn) og de serverte taco først (all maten sto på kjøkkenet hvor vi gikk og forstynte oss. En liten stund senere hadde vi kaffe og kaker..... Kanskje det er en ide? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå