Gå til innhold

17.mai-klær til 2-årig jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på hva jeg skal kle på henne... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bunad vel.. de selger kjempe fine bunad/festdrakt på obs og sparkjøp..

Skrevet

Joa, men det er jo litt kjedelig at hun vokser ut av den så fort.. Men de er vel ikke så dyre, de fra Sparkjøp!

Skrevet

Her blir det bunad. Kjøpte en i str 92 i fjor, som vi la opp. Så den passer i år også.

Skrevet

den på spar kjøp er ikkje så dyr..

Skrevet

jeg mente de på obs.. de på sparkjøp liggerpå nesten 500 tror jeg.. men på obs har de sånnt sett med skjorte og bunad..

Skrevet

Bunad,det er sååå fint :)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hva som helst som tåler alt av is, ketchup, brus, grus og småstein (ja, hun kommer til å falle. Er det regn er det antakelig en kjempedam der hun faller.) Grus og småstein lager dessuten hull - husk ekstra strømpebukser og plaster.

Forøvrig bør foreldre også ha våtdrakt eller rustning, evt med en snerten 17.mai-sløyfe på stussen.

Skrevet

Hehe... Takk for tipset, luten! Var litt i tvil om hva jeg selv skulle ha på meg også, så våtdrakt med sløyfe er en strålende idé. Den blir jo litt av et conversation piece: "Jøss, visste ikke at du dykket?" Jeg liker jo oppmerksomhet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før.

Skrevet

Wear house har og billige bunader, ellers er det 279,- for Exit/ Name it bunadene :o)

Skrevet

Jeg jobbet med en dame som strikket en bunad til snuppa. Var altfor stor i fjor, men i år tror jeg den skal passe:-)

Skrevet

Bunad er flott til 17. mai

Jeg kjøpte bunad til datteren min i fjor på Sparkjøp - kjempefin, betalte kr. 499,-. I år er den for liten, jeg solgt den videre på Finn.no for kr. 300,- - dermed ble det ikke så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...