Gå til innhold

Noen her som bor i Spania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått med meg at det er 1 eller 2 her inne som bor i spania, men husker ikke hvem. da skulle jeg heller sendt en pm;)

lurer litt ang barnevogner. Skal besøke moren min i nærheten av alicante i mai, så lurer jeg på om det kanskje kan lønne seg å kjøpe vognen i spania??? noen erfaring eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg.

Min vogn kosta rundt 320 euro, og det er bag, bilsete opp til 13 kg. og sportsvogn, med stellebag osv. Kjøpte den på Carrefour, som finnes over hele Spania, de har mange modeller. Eneste jeg har lagt merke til når jeg har vært i Norge er at de spanske hjula er litt mer pinglete, men vår vogn har 4 sett med doble hjul, og har aldri hatt noe problem. Kan maile deg bilder.

Skrevet

Åååå, Carrefour....*drømme* Er alltid innom der når jeg besøker fatter'n i Spania. Har funnet en del gøyale ting til nevøen min der ( scwvæææær lekeavdeling ) Mmmm, fikk litt sånn sydenfølelse.. :)

Skrevet

Bor ikke der, men er der mye. Kjøpte masse baby ting til forrige baby og har tenkt å gjøre det denne gangen også. De har så utrolig mye fint. Det er jo også gøy å ha noe som ikke alle har her hjemme:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

hallo jeg har bodd i spania flere år,og er av spansk opprinnelse.

ja mye fine vogner der ,eneste at hjula er litt dumme om vinteren ,kjøp vogn som ikke har dobble hjul,snøen setter seg i mellom .

Ta en titt på JANE vogner dem er fine og sterke.

Et lite tips når du først er i Spania gå på apoteket å kjøp noe som heter Apiretal,det er flytende paracetamol for baby og små barn.Gi dem når begynner å få tenner,har feber eller etter en vaksine.Det er resept fritt. Og ufarlig.Spør Balooba,her inne hun har kansje erfaring med det.Var bare et lite tips det her.

Skrevet

Ja, vi har erfaring med Apiretal..Frøkna kaster det opp med en gang - hver gang. Men alle andre har visst bra erfaring med Apiretal!

Skrevet

har du prøvd å blande det i litt drikke som ho liker? det har du sikkert.

i maten ho spiser og kansje?

mine barn tar det rynker litt på nesa men går bra.

Skrevet

Vi bruker heller Calpol fra England, det funker som bare det!

Har du erfaring med noe a la "Nan/ Nani / Nana" som er for tenna??|

• 2 uker senere...
Skrevet

hallo ja nani er kjempefin ,tenkte jeg skal kjøpe det nå i oktober skal nedover og Colonia lukter så rent og godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...