Hiv o'hoi Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg klarte å trykke bort gruppene jeg er medlem av, slik at de ikke lengre vises på siden min, men jeg er jo fremdeles medlem i de liksom. Hvordan får jeg de tilbake på siden min?
flypapir Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 De er listet opp under applications helt til venstre...
flypapir Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hum, de er der hos meg.. Men du får det kanskje opp dersom du trykker der det står applications?
Hiv o'hoi Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Nei Har prøvd det også. De er liksom helt borte fra hele profilen min, men om jeg går inn på en gruppe som jeg var medlem av, så står det at jeg fremdeles er medlem liksom.. så de kan jo ikke være helt borte. hmmm
flypapir Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Merkelig... Får håpe noen kan hjelpe deg, for jeg er blank nå!
Hiv o'hoi Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Ja, sendte inn spørsmålet til admin der jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå