morTilLillegull Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg skal lage babyalbum (scrapbooking) og jeg er ikke så god på dette. Tenkte jeg skulle skrive inn noen dikt/tekster som passer, og jeg lurte på om noen har tips ang. dette... Hvordan lager dere babyalbumet deres?
lille_Harepus Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg holder på med album til min sønn på en av de første sidene er det bilde av meg og pappaen. Så har jeg de vanlige ultralyd bildene inni, og noen 3d ultralyd bilder. Har Uke til uke bilder av magen ( selvfølgelig ikke vær uke, men sånn at du kan se at den vokser). kopi av helsekortet for gravide er inni der. så har jeg klistret inn den lappen man får på sykehuset hvor det står hvor lang og hvor mye babyen veier + bilde fra avisen.. Forstørret det første bilde som ble tatt av hele familien sammen (mamma, pappa og skjønningen). har ikke så masse tekster inni der. Syntes det er veldig koselig å holde på med
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Scrapbooking er jeg ikke særlig god på selv, men jeg lagde en bok til søsteren min i julegave i fjor - som falt veldig i smak; Jeg samlet sammen bilder som var tatt helt fra fødselen til datteren hennes og hele det første året, og satte dem inn i kronologisk rekkefølge slik at du kunne se utviklingen. Også skrev jeg en historie om hva som hadde skjedd iløpet av året; viktige, søte og morsomme øyeblikk som jeg følte var viktige å ta vare på. Hun får fortsatt tårer i øynene når hun leser den Nå vet jeg ikke om du har en gutt eller jente (eller kanskje begge), men her er et dikt jeg liker veldig godt: No opnar livet munnen sin og ut kjem eg med hauet først så redd og tørst. Eg skrik til eg får knoppen min og varmen ifrå kroppen din. Eg syg og puster inn og ut og er ein naken nyfødd gut. det heter "nyfødd" og er skrevet av Hans Sande
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå