Gå til innhold

Snufs, TR kom i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skuffa og lei meg. Skremmende at jeg kan bli så nede av å få mensen. Vet jo at det kan ta lang tid å få barn og vi var bare på pp 2, men føler meg helt tom. Skal i bursdag etterpå og smile og være blid. Vet ikke om jeg kan klare det engang. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så "opphengt" i prøvinga som jeg har blitt. Kjenner, tenker, leser på BIM og nettet flere timer hver dag. Planlegger når vi skal fortelle det til foreldrene våre om det funker denne gangen osv. Huff, hvor mange ganger skal jeg klare å dette så langt ned pga en menstrasjon. Hvordan skal jeg klare å holde motet oppe og ikke bli "gal" av å vente. Snufs, snufs. All ære til de som har prøvd i månedsvis og fortsatt er ved godt mot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg så godt! Jeg fikk mensen fredag kveld og ble veldig skuffa. Har jobbert hardt i helgen med å ikke la min fortvilelse gå utover barna og mannen. Vi begynte prøvingen i november, men har kun fått påvist 3 perioder med eggeløsning. Går nå da inn i i 4.pp. Det er jo ikke all verden, men jeg synes også dette er hardt - slag i trynet hver gang mensen kommer. Håper den snart sitter for oss begge.

Skrevet

Hei!

Så trist at TR kom idag. Det er like skuffende vær gang, det veit jeg! Vi er i vår 24pp nå og jeg venter TR til uka.. Ingen symtomer heller så har nok ikke klaffet for oss heller.

Kansje du skal ta deg noen dager uten å være her på bim det pleier som regel å hjelpe. Tro meg:o)

Det er bare å rope eller sende en postmelding om du vil prate!

Klem fra

Skrevet

takk for oppmuntrende ord. Pause er en god ide. Kommer tilbake ved EL jeg:-)

Skrevet

Huff, føler med deg. Det er tung!!! Trodde heller aldri man skulle bli så opphengt i barnelaging når man først skulle begynne, men joda... det er en eviglang ventetid, så du må bare prøve å være tålmodig. Mye som skal klaffe, vet du ;)

Er nesten bedre å starte prøvingen mens man kun er "nesten-klar", tror jeg... lettere sagt en gjort, sukk!

Klem

Skrevet

ja.. TR er ikke noe morsom å ha på besøk.. jeg har ikke fått den enda,men tror den kommer snart.. testene viser negativt,så håpet ebber sakte men sikkert ut..vil igrunn at den bare skal komme slik vi kan begynne med prøvinga igjen..(dette var 1 pp etter en SA)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...